Thesis (Selection of subject)Thesis (Selection of subject)(version: 368)
Thesis details
   Login via CAS
Analýza uživatelského chování zájemců o studium na stránkách Filozofické fakulty Univerzity Karlovy v Praze.
Thesis title in Czech: Analýza uživatelského chování zájemců o studium na stránkách Filozofické fakulty Univerzity Karlovy v Praze.
Thesis title in English: Analysis of study applicants behavior on the website Faculty of Arts, Charles University in Prague.
Key words: analýza, webová stránka, uživatelské chování, Google Analytics, dotazník
English key words: analysis, website, user behavior, Google Analytics, quescionnaire
Academic year of topic announcement: 2014/2015
Thesis type: Bachelor's thesis
Thesis language: čeština
Department: Institute of Information Studies and Librarianship (21-UISK)
Supervisor: Ing. Martin Souček, Ph.D.
Author: hidden - assigned and confirmed by the Study Dept.
Date of registration: 12.06.2015
Date of assignment: 12.06.2015
Administrator's approval: not processed yet
Confirmed by Study dept. on: 25.06.2015
Date and time of defence: 13.06.2016 09:00
Date of electronic submission:30.04.2016
Date of proceeded defence: 13.06.2016
Submitted/finalized: committed by student and finalized
Opponents: Mgr. Adéla Jarolímková, Ph.D.
 
 
 
Guidelines
Cílem bakalářské práce je analýza uživatelského chování zájemců o studium na stránkách Filozofické fakulty Univerzity Karlovy v Praze pomocí nástrojů Google Analytics. Práce je rozdělena na teoretickou část popisující nástroje a možnosti využití Google Analytics a na praktickou, která popisuje chování zájemců, ovlivňující faktory, příp. návrhy na vylepšení. Práce bude doplněna o dotazníkové šetření v rámci vybrané skupiny uchazečů o studium.

OSNOVA:
1. Vymezení základních pojmů
2. Popis nástroje Google Analytics
3. Případová studie
4. Shrnutí výsledků, příp. návrhy na zlepšení webu
5. Závěr

Bakalářská práce bude připravena v souladu s platnými vnitřními předpisy FF UK a dalšími metodickými pokyny a normativními dokumenty.
References
KRUG, Steve. 2010. Nenuťte uživatele přemýšlet!: praktický průvodce testováním a opravou chyb použitelnost [sic] webu. Vyd. 1. Překlad Lukáš Krejčí. Brno: Computer Press, 165 s. ISBN 978-80-251-2923-4.
CLIFTON, Brian. 2009. Google analytics: podrobný průvodce webovými statistikami. Vyd. 1. Překlad Lukáš Krejčí. Brno: Computer Press, 334 s. ISBN 978-80-251-2231-0.
KAUSHIK, Avinash. 2010. Web analytics 2.0: the art of online accountability. Indianapolis, IN: Wiley, xxv, 475 p. ISBN 04-705-2939-3.
ŠPINAR, David. 2004. Tvoříme přístupné webové stránky. Brno: Zoner Press, 360 s. ISBN 80-868-1511-0.
 
Charles University | Information system of Charles University | http://www.cuni.cz/UKEN-329.html