Thesis (Selection of subject)Thesis (Selection of subject)(version: 368)
Thesis details
   Login via CAS
Cílové skupiny a jejich vymezení na příkladu Městské knihovny Nymburk
Thesis title in Czech: Cílové skupiny a jejich vymezení na příkladu Městské knihovny Nymburk
Thesis title in English: Target groups and their definition on the example of the City library in Nymburk
Key words: cílové skupiny, segmentace, marketing, veřejné knihovny, marketingová komunikace
English key words: target groups, segmentation, marketing, public libraries, marketing communication
Academic year of topic announcement: 2014/2015
Thesis type: Bachelor's thesis
Thesis language: čeština
Department: Institute of Information Studies and Librarianship (21-UISK)
Supervisor: Mgr. Pavlína Kolínová
Author: hidden - assigned and confirmed by the Study Dept.
Date of registration: 16.03.2015
Date of assignment: 16.03.2015
Administrator's approval: not processed yet
Confirmed by Study dept. on: 20.07.2015
Date and time of defence: 02.09.2016 09:00
Date of electronic submission:31.07.2016
Date of proceeded defence: 02.09.2016
Submitted/finalized: committed by student and finalized
Opponents: Bc. Kateřina Nekolová, M.A., Ph.D.
 
 
 
Guidelines
Cílem bakalářské práce je definovat význam cílových skupin uživatelů pro veřejné knihovny. Teoretická část práce se zaměří na vymezení základních pojmů, způsoby segmentace uživatelů a přínosy pro poskytování veřejných knihovnických a informačních služeb. Praktická část práce bude analyzovat současný přístup k cílovým skupinám a poskytovaným službám na příkladu Městské knihovny Nymburk. Práce by měla přispět k ucelenějšímu pohledu na přístup k rozličným cílovým skupinám uživatelů, jejichž segmentace může být jednou z cest, jak poskytovat a inovovat služby pro stávající i potenciální uživatele knihoven.

Předběžná osnova:

1. Úvod
2. Význam cílových skupin uživatelů pro veřejné knihovny
3. Analýza cílových skupin v Městské knihovně Nymburk
4. Závěr

Bakalářská práce bude připravena v souladu s platnými vnitřními předpisy FF UK a dalšími metodickými pokyny a normativními dokumenty.
References
VAŠTÍKOVÁ, Miroslava. Marketing služeb efektivně a moderně. Vyd. 1. Praha: Grada Publishing, 2008. 232 s. ISBN 978-80-247-2721-9.
KOONTZ, Christie a Barbara GUBBIN, ed. Služby veřejných knihoven: směrnice IFLA. 2. zcela přeprac. vyd., v tomto překl. 1. vyd. Praha: Národní knihovna České republiky, 2012. ISBN 978-80-7050-612-7. Dostupný také z: http://ipk.nkp.cz/docs/IFLA/sluzby-verejnych-knihoven-smernice-ifla-.pdf.
SLAVÍK, Jakub. Marketing a strategické řízení ve veřejných službách: jak poskytovat zákaznicky orientované veřejné služby. 1. vyd. Praha: Grada, 2014. 183 s. Manažer. ISBN 978-80-247-4819-1.
KOONTZ, Christie a MON, Lorri M. Marketing and social media: a guide for libraries, archives, and museums. Lanham, Maryland: Rowman & Littlefield, 2014. xiii, 295 s. ISBN 978-0-8108-9081-7.
 
Charles University | Information system of Charles University | http://www.cuni.cz/UKEN-329.html