Modelování procesů jako prostředek komunikace se zákazníky
Thesis title in Czech: | Modelování procesů jako prostředek komunikace se zákazníky |
---|---|
Thesis title in English: | Business process modeling in a context of customer communication |
Key words: | Modely|kognitivní modely|business modely|business procesy|procesní modelování|procesní řízení|komunikace|BPMN |
English key words: | Models|cognitive models|business process modelling|process management|communication|BPMN |
Academic year of topic announcement: | 2014/2015 |
Thesis type: | diploma thesis |
Thesis language: | čeština |
Department: | Institute of Information Studies and Librarianship - New Media Studies (21-UISKNM) |
Supervisor: | doc. Mgr. Vít Šisler, Ph.D. |
Author: | hidden - assigned and confirmed by the Study Dept. |
Date of registration: | 03.02.2015 |
Date of assignment: | 03.02.2015 |
Administrator's approval: | not processed yet |
Confirmed by Study dept. on: | 13.02.2015 |
Date and time of defence: | 12.09.2017 09:00 |
Date of electronic submission: | 30.07.2017 |
Date of proceeded defence: | 12.09.2017 |
Submitted/finalized: | committed by student and finalized |
Opponents: | Mgr. Michaela Slussareff, Ph.D. |
Advisors: | Mgr. Josef Šlerka, Ph.D. |
Guidelines |
Konceptuální modelování vyžaduje mnoho iterací a komunikaci mezi obchodními analytiky a odborníky účastnících se modelování procesů (BPM) a jejich prezentaci klientovi. Cílem diplomové práce je na základě prozkoumané literatury, teoretických přístupů a vlastního výzkumu kriticky zhodnotit současné využívání nových médií při komunikaci s klientem v obchodním prostředí, blíže se potom zaměřit na modelování obchodních procesů. Praktická část pomocí dotazníkového šetření zmapuje využití modelovacích nástrojů ve firmách a hloubkovými rozhovory s analytiky zjistí, jak využívané nástroje odrážejí modelovanou realitu, jak věrně jsou schopny zachytit současný stav (např. propojenost s dalšími procesy nebo komunikaci s klienty navzájem) a do jaké míry musí analytik model reality přizpůsobit logice vybraného nástroje. Získaná data společně se závěry teoretické části práce budou podkladem pro definování slabých míst při modelování procesů a komunikace se zákazníky a stanovení vhodnosti využívaných nástrojů. Diplomová práce bude připravena v souladu s platnými vnitřními předpisy FF UK a dalšími metodickými pokyny a normativními dokumenty. |
References |
BETZ, Stefanie, Daniel EICHHORN, Susan HICKL, Stefan KLINK, Agnes KOSCHMIDER, Andreas OBERWEIS, Ralf TRUNKO a Yu LI. In: Modellierung betrieblicher Informationssysteme. Saarbrücken, Německo: Gesellschaft für Informatik e.V. (GI), 2008, s. 13. ISBN 978-3-88579-235-2. MANOVICH, Lev. The Language of New Media. Cabridge, USA: MIT Press, 2002. Reprint edition. ISBN 978-0262632553. PASQUALE, Frank. The Black Box Society: The Secret Algorithms That Control Money and Information. USA: Harvard University Press, January 5, 2015, 320 s. ISBN 978-0674368279. TUFTE, Edward R. The Cognitive Style of PowerPoint: Pitching Out Corrupts Within. 2.vydání. USA: Graphics Press, 2006. ISBN 978-0961392161. WEST, Stephen, Ross A. BROWN a Jan C. RECKER. Collaborative business process modeling using 3D virtual environments. In: In: 16th Americas Conference on Information Systems. USA: Queensland University of Technology, 2010, s. 11. Dostupné z: http://eprints.qut.edu.au/32263/1/c32263.pdf |