Thesis (Selection of subject)Thesis (Selection of subject)(version: 368)
Thesis details
   Login via CAS
Modelování procesů jako prostředek komunikace se zákazníky
Thesis title in Czech: Modelování procesů jako prostředek komunikace se zákazníky
Thesis title in English: Business process modeling in a context of customer communication
Key words: Modely|kognitivní modely|business modely|business procesy|procesní modelování|procesní řízení|komunikace|BPMN
English key words: Models|cognitive models|business process modelling|process management|communication|BPMN
Academic year of topic announcement: 2014/2015
Thesis type: diploma thesis
Thesis language: čeština
Department: Institute of Information Studies and Librarianship - New Media Studies (21-UISKNM)
Supervisor: doc. Mgr. Vít Šisler, Ph.D.
Author: hidden - assigned and confirmed by the Study Dept.
Date of registration: 03.02.2015
Date of assignment: 03.02.2015
Administrator's approval: not processed yet
Confirmed by Study dept. on: 13.02.2015
Date and time of defence: 12.09.2017 09:00
Date of electronic submission:30.07.2017
Date of proceeded defence: 12.09.2017
Submitted/finalized: committed by student and finalized
Opponents: Mgr. Michaela Slussareff, Ph.D.
 
 
 
Advisors: Mgr. Josef Šlerka, Ph.D.
Guidelines
Konceptuální modelování vyžaduje mnoho iterací a komunikaci mezi obchodními analytiky a odborníky účastnících se modelování procesů (BPM) a jejich prezentaci klientovi.
Cílem diplomové práce je na základě prozkoumané literatury, teoretických přístupů a vlastního výzkumu kriticky zhodnotit současné využívání nových médií při komunikaci s klientem v obchodním prostředí, blíže se potom zaměřit na modelování obchodních procesů.
Praktická část pomocí dotazníkového šetření zmapuje využití modelovacích nástrojů ve firmách a hloubkovými rozhovory s analytiky zjistí, jak využívané nástroje odrážejí modelovanou realitu, jak věrně jsou schopny zachytit současný stav (např. propojenost s dalšími procesy nebo komunikaci s klienty navzájem) a do jaké míry musí analytik model reality přizpůsobit logice vybraného nástroje.
Získaná data společně se závěry teoretické části práce budou podkladem pro definování slabých míst při modelování procesů a komunikace se zákazníky a stanovení vhodnosti využívaných nástrojů.
Diplomová práce bude připravena v souladu s platnými vnitřními předpisy FF UK a dalšími metodickými pokyny a normativními dokumenty.
References
BETZ, Stefanie, Daniel EICHHORN, Susan HICKL, Stefan KLINK, Agnes KOSCHMIDER, Andreas OBERWEIS, Ralf TRUNKO a Yu LI. In: Modellierung betrieblicher Informationssysteme. Saarbrücken, Německo: Gesellschaft für Informatik e.V. (GI), 2008, s. 13. ISBN 978-3-88579-235-2.
MANOVICH, Lev. The Language of New Media. Cabridge, USA: MIT Press, 2002. Reprint edition. ISBN 978-0262632553.
PASQUALE, Frank. The Black Box Society: The Secret Algorithms That Control Money and Information. USA: Harvard University Press, January 5, 2015, 320 s. ISBN 978-0674368279.
TUFTE, Edward R. The Cognitive Style of PowerPoint: Pitching Out Corrupts Within. 2.vydání. USA: Graphics Press, 2006. ISBN 978-0961392161.
WEST, Stephen, Ross A. BROWN a Jan C. RECKER. Collaborative business process modeling using 3D virtual environments. In: In: 16th Americas Conference on Information Systems. USA: Queensland University of Technology, 2010, s. 11. Dostupné z: http://eprints.qut.edu.au/32263/1/c32263.pdf
 
Charles University | Information system of Charles University | http://www.cuni.cz/UKEN-329.html