Učební úlohy v učebnicích anglického jazyka
Thesis title in Czech: | Učební úlohy v učebnicích anglického jazyka |
---|---|
Thesis title in English: | Learning Exercises in English Textbooks |
Key words: | učebnice angličtiny, učební úlohy, cizí jazyk |
English key words: | English textbooks, learning exercises, foreign language |
Academic year of topic announcement: | 2014/2015 |
Thesis type: | diploma thesis |
Thesis language: | čeština |
Department: | Department of Education (21-KPED) |
Supervisor: | doc. PhDr. Hana Kasíková, CSc. |
Author: | hidden - assigned and confirmed by the Study Dept. |
Date of registration: | 20.01.2015 |
Date of assignment: | 20.01.2015 |
Administrator's approval: | not processed yet |
Confirmed by Study dept. on: | 03.02.2015 |
Date and time of defence: | 25.01.2017 09:00 |
Date of electronic submission: | 07.12.2016 |
Date of proceeded defence: | 25.01.2017 |
Submitted/finalized: | committed by student and finalized |
Opponents: | doc. PhDr. Josef Valenta, CSc. |
Guidelines |
Teoretická část práce se bude zabývat didaktickou vybaveností učebnic v obecné rovině s hlavním zřetelem k výuce anglického jazyka; učebnicí jako didaktickým prostředkem a problematikou učebních úloh. Zaměří se na rozvoj základních jazykových dovedností, zejména čtení, psaní, mluvení a poslech. Výzkumná část práce se bude zabývat charakterem a pojetím učebních úloh ve vybraných učebnicích anglického jazyka. Cílem diplomové práce je zkoumat, do jaké míry může charakter úloh v učebnicích anglického jazyka přispět k rozvoji jazykových dovedností žáka, mluvenému i psanému projevu. |
References |
CUNNINGSWORTH, A. Choosing your coursebook. Oxford: Macmillan Heinemann, 1995. CHODĚRA, R. Didaktika cizích jazyků. Praha: Academia, 2006. LITTLEWOOD, W. Communicative Language Teaching. Cambridge: University Press, 2007. MAŇÁK, J., KLAPKO, D. (eds.) Učebnice pod lupou. Brno: Paido, 2006. PRŮCHA, J. Hodnocení obtížnosti učebnic. Praha: VÚOŠ, 1984. PRŮCHA, J. Učebnice: teorie a analýzy edukačního média. Brno : Paido, 1998. SIKOROVÁ, Z. Jak vybírat učebnice. Komenský 126, leden-únor 2002. |