PPC Marketing
Thesis title in Czech: | PPC Marketing |
---|---|
Thesis title in English: | PPC Marketing |
Key words: | PPC Marketing, internetový obchod, aplikace, reklama |
English key words: | PPC Marketing, internet shopping, application, advertising |
Academic year of topic announcement: | 2013/2014 |
Thesis type: | Bachelor's thesis |
Thesis language: | čeština |
Department: | Department of Sociology (21-KSOC) |
Supervisor: | Ing. Petra Průšová |
Author: | hidden - assigned and confirmed by the Study Dept. |
Date of registration: | 28.05.2014 |
Date of assignment: | 28.05.2014 |
Administrator's approval: | not processed yet |
Confirmed by Study dept. on: | 03.07.2014 |
Date and time of defence: | 17.06.2015 08:30 |
Date of electronic submission: | 05.05.2015 |
Date of proceeded defence: | 17.06.2015 |
Submitted/finalized: | committed by student and finalized |
Opponents: | Ing. Martina Sieber, Ph.D. |
Guidelines |
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou PPC marketingu v jeho teoretické i praktické podobě. Teoretická část této práce vysvětluje a shrnuje dosavadní informace týkající se právě PPC marketingu. V praktické části je PPC marketing aplikován na internetový obchod s pivy ve snaze zvýšit počet jeho objednávek a výši obratu. |
References |
· CANAVARI, Maurizio, Petr BUDIŠ a Bohumír ŠTĚDROŇ. International marketing and trade of quality food products: make more money online with holistic conversion rate optimization. Vyd. 1. Wageningen, The Netherlands: Wageningen Academic Publishers, 2009, 347 p. C.H. Beck pro praxi. ISBN 9789086866618. · FOX, Vanessa. Marketing ve věku společnosti Google: využijte ve svém byznysu plný potenciál on-line vyhledávání. Vyd. 1. Brno: Computer Press, 2011, 245 s. ISBN 978-80-251-3357-6. · GEFFROY, Edgar K. Digitální zákazník - náš protivník, nebo partner?: online clienting, aneb, Zákazníci dnes nakupují jinak. Vyd. 1. Praha: Management Press, 2013, 179 s. ISBN 978-80-7261-255-0. · ŠTĚDROŇ, Bohumír, Petr BUDIŠ a Bohumír ŠTĚDROŇ. Marketing a nová ekonomika: make more money online with holistic conversion rate optimization. Vyd. 1. Praha: C.H. Beck, 2009, xiv, 198 s. C.H. Beck pro praxi. ISBN 978-80-7400-146-8. |