Thesis (Selection of subject)Thesis (Selection of subject)(version: 368)
Thesis details
   Login via CAS
PPC Marketing
Thesis title in Czech: PPC Marketing
Thesis title in English: PPC Marketing
Key words: PPC Marketing, internetový obchod, aplikace, reklama
English key words: PPC Marketing, internet shopping, application, advertising
Academic year of topic announcement: 2013/2014
Thesis type: Bachelor's thesis
Thesis language: čeština
Department: Department of Sociology (21-KSOC)
Supervisor: Ing. Petra Průšová
Author: hidden - assigned and confirmed by the Study Dept.
Date of registration: 28.05.2014
Date of assignment: 28.05.2014
Administrator's approval: not processed yet
Confirmed by Study dept. on: 03.07.2014
Date and time of defence: 17.06.2015 08:30
Date of electronic submission:05.05.2015
Date of proceeded defence: 17.06.2015
Submitted/finalized: committed by student and finalized
Opponents: Ing. Martina Sieber, Ph.D.
 
 
 
Guidelines
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou PPC marketingu v jeho teoretické i praktické podobě. Teoretická část této práce vysvětluje a shrnuje dosavadní informace týkající se právě PPC marketingu. V praktické části je PPC marketing aplikován na internetový obchod s pivy ve snaze zvýšit počet jeho objednávek a výši obratu.
References
· CANAVARI, Maurizio, Petr BUDIŠ a Bohumír ŠTĚDROŇ. International marketing and trade of quality food products: make more money online with holistic conversion rate optimization. Vyd. 1. Wageningen, The Netherlands: Wageningen Academic Publishers, 2009, 347 p. C.H. Beck pro praxi. ISBN 9789086866618.
· FOX, Vanessa. Marketing ve věku společnosti Google: využijte ve svém byznysu plný potenciál on-line vyhledávání. Vyd. 1. Brno: Computer Press, 2011, 245 s. ISBN 978-80-251-3357-6.
· GEFFROY, Edgar K. Digitální zákazník - náš protivník, nebo partner?: online clienting, aneb, Zákazníci dnes nakupují jinak. Vyd. 1. Praha: Management Press, 2013, 179 s. ISBN 978-80-7261-255-0.
· ŠTĚDROŇ, Bohumír, Petr BUDIŠ a Bohumír ŠTĚDROŇ. Marketing a nová ekonomika: make more money online with holistic conversion rate optimization. Vyd. 1. Praha: C.H. Beck, 2009, xiv, 198 s. C.H. Beck pro praxi. ISBN 978-80-7400-146-8.
 
Charles University | Information system of Charles University | http://www.cuni.cz/UKEN-329.html