Marketing vzdělávání
Thesis title in Czech: | Marketing vzdělávání |
---|---|
Thesis title in English: | Marketing of Education |
Key words: | Vzdělávací marketing, marketingové řízení, vzdělávací instituce, vysoké školství. |
English key words: | Educational marketing, marketing management, educational institutions, higher education |
Academic year of topic announcement: | 2013/2014 |
Thesis type: | Bachelor's thesis |
Thesis language: | čeština |
Department: | Department of Sociology (21-KSOC) |
Supervisor: | Ing. Martina Sieber, Ph.D. |
Author: | hidden - assigned and confirmed by the Study Dept. |
Date of registration: | 25.05.2014 |
Date of assignment: | 26.05.2014 |
Administrator's approval: | not processed yet |
Confirmed by Study dept. on: | 11.06.2014 |
Date and time of defence: | 17.06.2015 08:30 |
Date of electronic submission: | 06.05.2015 |
Date of proceeded defence: | 17.06.2015 |
Submitted/finalized: | committed by student and finalized |
Opponents: | PhDr. Jiří Vinopal, Ph.D. |
Guidelines |
Práce reflektuje teoretické přístupy vyrovnání se se specifiky marketingu produktu vzdělávání, který balancuje na pomezí služeb a neziskového sektoru. Z toho vyplývají marketingová specifika jak v rovině strategické, tak i taktické. Shromážděné teoretické poznatky jsou srovnávány s konkrétním praktickým příkladem a aplikovány na návrh optimalizace konkrétního marketingu, podpořené analýzou dostupných dat. Tyto návrhy mohou sloužit jako informační podpora při přípravě nové akreditace studijního programu, jež je v praktické části analyzován. |
References |
Bačuvčík, R. (2011). Marketing neziskových organizací. (1. vyd., 190 s.) Zlín: VeRBuM.
Foret, M.(2012) Marketingový průzkum: poznáváme svoje zákazníky. (2. aktualiz., 116 s.) Brno: BizBooks. Hannagan, T. (1996). Marketing pro neziskový sektor. (1. vyd., 205 s.) Praha: Management Press. Jakubíková, D. (2000). Marketing školy. (1.vyd, 54 s.) Liberec: Technická univerzita v Liberci. Janečková, L. (2001). Marketing služeb. (1. vyd., 179 s.) Praha: Grada. Kotler, P., & Fox, K. (c1995). Strategic marketing for educational institutions. (12. vyd, 484 s.) Englewood Cliffs: Prentice-Hall. Lockhart, J. (2011). How to market your school: a guide to marketing, communication, and public relations for school administrators. (19.vyd., 245 s.) Lanham, Md.: Rowman. Maringe, F. (2009). Marketing higher education: theory and practice. (14. aktualiz., 195 s.) Berkshire: Open University Press. Marketing vysokých škol: sborník příspěvků z mezinárodní konference projektu Tempus Phare CME 97- 3026, Praha, 16. - 17. března 2000. (2000). (1. vyd., 256 s.) Praha: Centrum pro studium vysokého školství; České vysoké učení technické - Fakulta strojní. Přibová, M. (1996). Marketingový výzkum v praxi. (1.vyd., 238 s.) Praha: Grada. Slavík, J. (2014). Marketing a strategické řízení ve veřejných službách: jak poskytovat zákaznicky orientované veřejné služby. (1. vyd., 183 s.) Praha: Grada. Světlík, J. (2006). Marketingové řízení školy. (1.vyd, 300 s.) Praha: ASPI. Světlík, J. (1996). Marketing školy. (1. vyd., 384 s.) Zlín: Ekka. |