Thesis (Selection of subject)Thesis (Selection of subject)(version: 368)
Thesis details
   Login via CAS
Digitální identita v době služeb Google
Thesis title in Czech: Digitální identita v době služeb Google
Thesis title in English: Digital identity at the time of Google services
Key words: Google, digitální identita, soukromí, internet
English key words: Google, digital identity, privacy, internet
Academic year of topic announcement: 2013/2014
Thesis type: diploma thesis
Thesis language: čeština
Department: Institute of Information Studies and Librarianship (21-UISK)
Supervisor: doc. PhDr. Richard Papík, Ph.D.
Author: hidden - assigned and confirmed by the Study Dept.
Date of registration: 23.05.2014
Date of assignment: 23.05.2014
Administrator's approval: not processed yet
Confirmed by Study dept. on: 09.07.2014
Date and time of defence: 14.09.2015 09:30
Date of electronic submission:30.07.2015
Date of proceeded defence: 14.09.2015
Submitted/finalized: committed by student and finalized
Opponents: Ing. Martin Souček, Ph.D.
 
 
 
Guidelines
Tématem diplomové práce je společnost Google jako současný fenomén informačního průmyslu z pohledu soukromí uživatelů jejích služeb. V teoretické části nejprve vymezím pojem digitální identita a poté budu zkoumat informační politiku společnosti Googlu v oblasti sběru a uchovávání dat uživatelů, návaznost na současnou legislativu a dostupné nástroje pro ochranu soukromí. Cílem prakrické části je analytická charakteristika digitální identity vzniklé využíváním vybraných služeb společnosti Google v kontextu ochrany soukromí.

Osnova:
1. Pojem digitální identita
2. Informační politika společnosti Google v oblasti sběru a ochrany dat uživatelů
3. Nástroje Googlu pro správu osobních údajů
4. Analýza komplexu informací získávaných užíváním nejvyužívanějších služeb Googlu (např. Gmail, Chrome, search engine)

Diplomová práce bude připravena a upravena v souladu s platnými vnitřními předpisy FF UK a dalšími metodickými pokyny a normativními dokumenty.
References
CONTI, Greg. Googling security: how much does Google know about you?. Upper Saddle River: Addison-Wesley, c2009, xxi, 332 s. ISBN 978-0-321-51866-8.

SCOTT, Cleland a Ira BRODSKY. Search & destroy: why you can't trust google inc. St. Louis: Telescope Books, c2011, 247, [71] s. ISBN 978-0-9800383-2-3.

MATEJKA, Ján. Internet jako objekt práva: hledání rovnováhy autonomie a soukromí. Praha: CZ.NIC, c2013, 256 s. ISBN 978-80-904248-7-6.

SCHMIDT, Eric a Jared COHEN. The new digital age: reshaping the future of people, nations and business. 1st publ. London: John Murray, 2013, 315 s. ISBN 978-1-84854-620-2.
 
Charles University | Information system of Charles University | http://www.cuni.cz/UKEN-329.html