Digitální identita v době služeb Google
Thesis title in Czech: | Digitální identita v době služeb Google |
---|---|
Thesis title in English: | Digital identity at the time of Google services |
Key words: | Google, digitální identita, soukromí, internet |
English key words: | Google, digital identity, privacy, internet |
Academic year of topic announcement: | 2013/2014 |
Thesis type: | diploma thesis |
Thesis language: | čeština |
Department: | Institute of Information Studies and Librarianship (21-UISK) |
Supervisor: | doc. PhDr. Richard Papík, Ph.D. |
Author: | hidden - assigned and confirmed by the Study Dept. |
Date of registration: | 23.05.2014 |
Date of assignment: | 23.05.2014 |
Administrator's approval: | not processed yet |
Confirmed by Study dept. on: | 09.07.2014 |
Date and time of defence: | 14.09.2015 09:30 |
Date of electronic submission: | 30.07.2015 |
Date of proceeded defence: | 14.09.2015 |
Submitted/finalized: | committed by student and finalized |
Opponents: | Ing. Martin Souček, Ph.D. |
Guidelines |
Tématem diplomové práce je společnost Google jako současný fenomén informačního průmyslu z pohledu soukromí uživatelů jejích služeb. V teoretické části nejprve vymezím pojem digitální identita a poté budu zkoumat informační politiku společnosti Googlu v oblasti sběru a uchovávání dat uživatelů, návaznost na současnou legislativu a dostupné nástroje pro ochranu soukromí. Cílem prakrické části je analytická charakteristika digitální identity vzniklé využíváním vybraných služeb společnosti Google v kontextu ochrany soukromí. Osnova: 1. Pojem digitální identita 2. Informační politika společnosti Google v oblasti sběru a ochrany dat uživatelů 3. Nástroje Googlu pro správu osobních údajů 4. Analýza komplexu informací získávaných užíváním nejvyužívanějších služeb Googlu (např. Gmail, Chrome, search engine) Diplomová práce bude připravena a upravena v souladu s platnými vnitřními předpisy FF UK a dalšími metodickými pokyny a normativními dokumenty. |
References |
CONTI, Greg. Googling security: how much does Google know about you?. Upper Saddle River: Addison-Wesley, c2009, xxi, 332 s. ISBN 978-0-321-51866-8. SCOTT, Cleland a Ira BRODSKY. Search & destroy: why you can't trust google inc. St. Louis: Telescope Books, c2011, 247, [71] s. ISBN 978-0-9800383-2-3. MATEJKA, Ján. Internet jako objekt práva: hledání rovnováhy autonomie a soukromí. Praha: CZ.NIC, c2013, 256 s. ISBN 978-80-904248-7-6. SCHMIDT, Eric a Jared COHEN. The new digital age: reshaping the future of people, nations and business. 1st publ. London: John Murray, 2013, 315 s. ISBN 978-1-84854-620-2. |