Thesis (Selection of subject)Thesis (Selection of subject)(version: 368)
Thesis details
   Login via CAS
Domácí příprava nadaného žáka
Thesis title in Czech: Domácí příprava nadaného žáka
Thesis title in English: Home Preparation of Gifted Young Learner
Key words: Nadaný žák, domácí příprava, inteligence, diagnostika nadání, možnosti vzdělávání
English key words: Gifted young learner, home preparation, intelligence, diagnostics of gift, educational opportunities
Academic year of topic announcement: 2013/2014
Thesis type: Bachelor's thesis
Thesis language: čeština
Department: Department of Education (21-KPED)
Supervisor: Mgr. Tereza Komárková, Ph.D.
Author: hidden - assigned and confirmed by the Study Dept.
Date of registration: 30.04.2014
Date of assignment: 30.04.2014
Administrator's approval: not processed yet
Confirmed by Study dept. on: 01.07.2014
Date and time of defence: 01.02.2016 00:00
Date of electronic submission:09.12.2015
Date of proceeded defence: 01.02.2016
Submitted/finalized: committed by student and finalized
Opponents: doc. PhDr. Hana Kasíková, CSc.
 
 
 
Guidelines
Bakalářská práce ,,Domácí příprava nadaného žáka" pojednává o problematice nadaných žáků se zaměřením na jejich domácí přípravu. Teoretická část práce objasňuje základní terminologii a specifikuje druhy a kritéria nadání. Charakterizuje možnosti vyhledávání a identifikace nadaného jedince a zjišťuje jeho projevy. Následně informuje o možnostech výchovy a vzdělávání nadaných žáků na základní škole. Praktická část práce předkládá kazuistiky nadaných žáků s důrazem na jejich možnosti a způsoby domácí přípravy na vyučování.
References
CAMPBELL, James R a Tamara STARNOVSKÁ. Jak rozvíjet nadání vašich dětí. Vyd. 1. Praha: Portál, 2001, 172 s. ISBN 80-7178-516-4.
ČÁP, Jan a Jiří MAREŠ. Psychologie pro učitele. Vyd. 2. Praha: Portál, 2007, 655 s. ISBN 978-80-7367-273-7.
ČERMÁK, Vladimír a Lara TURINOVÁ. Nadaní žáci na základní škole. Vyd. 1. V Ústí nad Labem: Univerzita J.E. Purkyně, 2005. 50 s. ISBN 80-7044-715-X.
DOČKAL, Vladimír. Zaměřeno na talenty aneb nadání má každý. Vyd. 1. Praha: Nakladatelství Lidové noviny, 2005, 248 s. ISBN 80-7106-840-3.
FOŘTÍK, Václav a Jitka FOŘTÍKOVÁ. Nadané dítě a rozvoj jeho schopností. Vyd. 1. Praha: Portál, 2007, 126 s. ISBN 978-80-7367-297-3.
HŘÍBKOVÁ, Lenka. Nadání a nadaní: pedagogicko-psychologické přístupy, modely, výzkumy a jejich vztah ke školské praxi. Vyd. 1. Praha: Grada, 2009. 255 s. ISBN 978-80-247-1998-6.
JURÁŠKOVÁ, Jana. Základy pedagogiky nadaných. Vyd. 1. Praha: Institut pedagogicko-psychologického poradenství ČR, 2006, 131 s. ISBN 80-86856-19-4.
MACHŮ, Eva. Nadaný žák. 1. vyd. Brno: Paido, 2010, 124 s. ISBN 978-80-7315-197-3.
MÖNKS, F. J. a Irene H. YPENBURG. Naše dítě je velmi nadané :rukověť pro rodiče a učitele. Vyd. 1. Praha: Grada, 2002. 98 s. ISBN 80-247-0445-5.
RENZULLI, Joseph S a Jitka FOŘTÍKOVÁ. Úspěšná výuka mimořádně nadaných dětí. Praha: Triton, 2008, 168 s. ISBN 978-80-254-3705-6.
 
Charles University | Information system of Charles University | http://www.cuni.cz/UKEN-329.html