Thesis (Selection of subject)Thesis (Selection of subject)(version: 368)
Thesis details
   Login via CAS
Diagnostická kompetence učitele
Thesis title in Czech: Diagnostická kompetence učitele
Thesis title in English: The Diagnostic Competence of Teacher
Key words: Diagnostika, kompetence
English key words: The diagnostic, the competence
Academic year of topic announcement: 2013/2014
Thesis type: Bachelor's thesis
Thesis language: čeština
Department: Department of Education (21-KPED)
Supervisor: PhDr. Hana Krykorková, CSc.
Author: hidden - assigned and confirmed by the Study Dept.
Date of registration: 30.04.2014
Date of assignment: 30.04.2014
Administrator's approval: not processed yet
Confirmed by Study dept. on: 01.07.2014
Date and time of defence: 17.06.2015 09:00
Date of electronic submission:11.05.2015
Date of proceeded defence: 17.06.2015
Submitted/finalized: committed by student and finalized
Opponents: PaedDr. Eva Valášková Vincejová, Ph.D.
 
 
 
Guidelines
Bakalářská práce s názvem Diagnostická kompetence učitele se bude zabývat klíčovými pojmy diagnostika a kompetence, dobere se významu diagnostická kompetence učitele a potvrdí nebo stanoví teze z úvodu práce.
References
BELZ, Horst a Marco SIEGRIST. Klíčové kompetence a jejich rozvíjení: východiska, metody, cvičení a hry. Vyd. 1. Praha: Portál, 2001, 375 s. ISBN 8071784796.
ČÁP, J., MAREŠ, J. Psychologie pro učitele. Praha: Portál, 2001. ISBN 80-7178-463-X
HELUS, Z. Sociální psychologie pro pedagogy. Praha : Grada Publishing, 2007. ISBN 978-80-247-1168-3
HRABAL, VL. Pedagogicko psychologická diagnostika. Praha : SPN, 1989.
HRABAL, Vladimír a Vladimír HRABAL. Diagnostika: pedagogickopsychologická diagnostika žáka s úvodem do diagnostické aplikace statistiky. 2. vyd. Praha: Karolinum, 2002, 199 s. Učební texty Univerzity Karlovy v Praze. ISBN 80-246-0319-5.
KRYKORKOVÁ, H., CHVÁL, M. Pedagogicko psychologická diagnostika a očekávané proměny jejího pojetí. In: Vališová, A., Kasíková, H. a kol. Pedagogika pro učitele. Praha : Grada Publishing, 2007, s. 299 - 317. ISBN 978-80-247-1734-0.
PRŮCHA, Jan. Pedagogická encyklopedie. Vyd. 1. Praha: Portál, 2009, 935 s. ISBN 9788073675462.
 
Charles University | Information system of Charles University | http://www.cuni.cz/UKEN-329.html