Thesis (Selection of subject)Thesis (Selection of subject)(version: 368)
Thesis details
   Login via CAS
Využívání geolokačních služeb v ČR
Thesis title in Czech: Využívání geolokačních služeb v ČR
Thesis title in English: Geolocation services in Czech Republic
Key words: online marketing, LBS aplikace, location-based aplikace, geolokace, sociální sítě, chytré mobilní telefony, Foursquare, Swarm
English key words: online marketing, LBS applications, location-based applications, geolocation, social networks, smartphones, Foursquare, Swarm
Academic year of topic announcement: 2013/2014
Thesis type: Bachelor's thesis
Thesis language: čeština
Department: Institute of Information Studies and Librarianship (21-UISK)
Supervisor: Mgr. Adam Zbiejczuk
Author: hidden - assigned and confirmed by the Study Dept.
Date of registration: 17.05.2014
Date of assignment: 17.05.2014
Administrator's approval: not processed yet
Confirmed by Study dept. on: 09.07.2014
Date and time of defence: 01.02.2016 09:00
Date of electronic submission:07.05.2015
Date of proceeded defence: 01.02.2016
Submitted/finalized: committed by student and finalized
Opponents: Mgr. Jakub Fiala, Ph.D.
 
 
 
Guidelines
Osnova:
1) Úvod
2) Nové trendy v marketingu
3) Geolokační marketing
4) Porovnání ČR a zahraničí
5) Analýza vybraných podniků inzerujících prostřednictvím geolokační sítě
6) Závěr

Anotace:
Cílem bakalářské práce Využívání geolokačních služeb v ČR je dokázat užitečnost využívání nových médií v marketingu a popřípadě přijít na jistá zlepšení a ze zjištěných poznatků vygenerovat vhodná doporučení. Práce se se zaměří na nové trendy v oblasti marketingu s důrazem na LBS aplikace a geolokační sociální sítě typu Google Places, Forsquare, apod. Větší pozornost bude kladena zejména na geolokační marketing v ČR, avšak s mírným porovnáním se situací v zahraničí.

Bakalářská práce bude připravena v souladu s platnými vnitřními předpisy FF UK a dalšími metodickými pokyny a normativními dokumenty.
References
BREJLOVÁ, Iva. Mobilní marketing jinak: Inspirace z geolokační reklamy. Www.tyinternety.cz [online]. 2012 [cit. 2014-05-27]. Dostupné z: http://2012/02/24/clanek/mobilni-marketing-jinak-inspirace-z-geolokacni-reklamy/
GALLO, Carmine. The power of Foursquare: 7 innovative ways to get your customers to check in wherever they are. New York: McGraw-Hill, c2012, viii, 264 p. ISBN 00-717-7317-7.
KAŠPÁREK, Ondřej. Služba Foursquare reprezentující fenomén mobilních sociálních sítí založených na lokalizaci optikou teorií Nových médií. Brno, 2012. Dostupné z: http://is.muni.cz/th/333346/fss_b/BP_-_Sluzba_Foursquare_reprezentujici_fenomen_mobilnich_socialnich_siti_zalozenych_na_lokalizaci_optikou_teorii_Novych_medii_-_Ondrej_Kasparek.pdf. Bakalářská práce. Masarykova univerzita.
PEDIAČ, Jakub. Sociální médiá v destinačním marketingu: Social media in destination marketing. Brno, 2013. Dostupné z: http://is.muni.cz/th/348991/esf_b/Bakalarska_praca_-_Pediac.pdf?zpet=https:%2F%2Ftheses.cz%2Fvyhledavani%2F%3Fsearch%3Dfoursquare%26start%3D1. Bakalářská práce.
PŘIKRYLOVÁ, Jana a Hana JAHODOVÁ. Moderní marketingová komunikace. 1. vyd. Praha: Grada, 2010, 303 s., [16] s. obr. příl. Expert (Grada). ISBN 978-80-247-3622-8.
STROUT, Aaron a Mike SCHNEIDER. Location-based marketing for dummies: 7 innovative ways to get your customers to check in wherever they are. Hoboken, NJ: John Wiley, 2011, xix, 262 p. --For dummies. ISBN 978-111-8132-067.
ŠEVČÍK, Viktor. Geolokace. Www.reklamavtelefonu.cz [online]. 2012 [cit. 2014-05-27]. Dostupné z: http://www.reklamavtelefonu.cz/geolokace/
Welcome to foursquare. Foursquare.com [cit. 2014-05-27]. Dostupné z: https://foursquare.com/signup/?source=logged_out_homepage
 
Charles University | Information system of Charles University | http://www.cuni.cz/UKEN-329.html