Thesis (Selection of subject)Thesis (Selection of subject)(version: 368)
Thesis details
   Login via CAS
Činnost koordinátora školního vzdělávacího programu
Thesis title in Czech: Činnost koordinátora školního vzdělávacího programu
Thesis title in English: Work of the coordinator of school education programme
Key words: Koordinátor školního vzdělávacího programu, školní vzdělávací program, kurikulární reforma, činnost koordinátora, manažerské dovednosti, tvorba školního vzdělávacího programu, příprava koordinátorů.
English key words: The Coordinator of the school educational programme, the school educational programme, curricular reform, activity of the Coordinator, managerial skills, the creation of the school educational programme, preparation of coordinators.
Academic year of topic announcement: 2012/2013
Thesis type: diploma thesis
Thesis language: čeština
Department: Department of Education (21-KPED)
Supervisor: doc. PhDr. Hana Kasíková, CSc.
Author: hidden - assigned and confirmed by the Study Dept.
Date of registration: 19.06.2013
Date of assignment: 19.06.2013
Administrator's approval: not processed yet
Confirmed by Study dept. on: 20.09.2013
Date and time of defence: 14.09.2015 09:30
Date of electronic submission:26.06.2015
Date of proceeded defence: 14.09.2015
Submitted/finalized: committed by student and finalized
Opponents: PhDr. Mgr. Ivana Tvrzová
 
 
 
Guidelines
Teoretická část bude orientována na postup zavádění kurikulární reformy a s tím související legislativu, postupy a kroky při tvorbě školního vzdělávacího programu. Dále bude zaměřena na funkci koordinátora a jeho činnost při tvorbě a evaluaci ŠVP. Empirická část bude zkoumat analýzu a tvorbu ŠVP na střední škole.
Předběžná osnova:
Teoretická část
Legislativní rámec
Postup zavádění kurikulární reformy
Rámcově vzdělávací program
Postup tvorby školního vzdělávacího programu
Funkce koordinátora
Evaluace školního vzdělávacího programu
Empirická část
Analýza a tvorba ŠVP
Cíl výzkumu, stanovení výzkumných tezí a technik šetření
Charakteristika technik šetření a sledovaného souboru
Analýza výsledků výzkumného šetření
Závěry výzkumného šetření
References
DUDEK, D. – KOTAL, J. Studium koordinátor školního vzdělávacího programu, Hradec Králové: Editační středisko NIDV, 2009. ISBN 978-80-86956-31-2.
KAŠPAROVÁ, J. A KOL. Metodika tvorby školního vzdělávacího programu SOŠ a SOU, Praha: Národní ústav odborného vzdělávání, 2007. ISBN 978-80-85118-12-4.
MŠMT. Národní program rozvoje vzdělávání v České republice, Bílá kniha, Praha: Tauris, 2001. ISBN 80-211-0372-8.
KAŠPAROVÁ, J., Metodika tvorby školních vzdělávacích programů SOŠ a SOU. Praha: Národní ústav odborného vzdělávání, 2007. ISBN 978-80-85118-12-4.
Rámcové vzdělávací programy [online]. Praha. Národní ústav odborného vzdělávání 2007-2010. [cit 9.9.2013]. Dostupné z WWW <http://www.nuov.cz/ramcove-vzdelavaci-programy> .
Školská reforma – Harmonogram [online]. MŠMT: Vzdělávání [cit. 13.2.2012] dostupné z WWW: <http://www.msmt.cz/vzdelavani/skolskareforma/harmonogram>
ŠTOČEK, M. Rukověť střední školy školní rok 2011/2012. Nový Bydžov: aTre, v.o.s., 2011.
Zákon č. 561/2004 Sb. (novelizován zákonem č. 472 ze dne 20. prosince 2011) o předškolním, základním, středním, vyšším odborném a jiném vzdělávání.
 
Charles University | Information system of Charles University | http://www.cuni.cz/UKEN-329.html