Činnost koordinátora školního vzdělávacího programu
Thesis title in Czech: | Činnost koordinátora školního vzdělávacího programu |
---|---|
Thesis title in English: | Work of the coordinator of school education programme |
Key words: | Koordinátor školního vzdělávacího programu, školní vzdělávací program, kurikulární reforma, činnost koordinátora, manažerské dovednosti, tvorba školního vzdělávacího programu, příprava koordinátorů. |
English key words: | The Coordinator of the school educational programme, the school educational programme, curricular reform, activity of the Coordinator, managerial skills, the creation of the school educational programme, preparation of coordinators. |
Academic year of topic announcement: | 2012/2013 |
Thesis type: | diploma thesis |
Thesis language: | čeština |
Department: | Department of Education (21-KPED) |
Supervisor: | doc. PhDr. Hana Kasíková, CSc. |
Author: | hidden - assigned and confirmed by the Study Dept. |
Date of registration: | 19.06.2013 |
Date of assignment: | 19.06.2013 |
Administrator's approval: | not processed yet |
Confirmed by Study dept. on: | 20.09.2013 |
Date and time of defence: | 14.09.2015 09:30 |
Date of electronic submission: | 26.06.2015 |
Date of proceeded defence: | 14.09.2015 |
Submitted/finalized: | committed by student and finalized |
Opponents: | PhDr. Mgr. Ivana Tvrzová |
Guidelines |
Teoretická část bude orientována na postup zavádění kurikulární reformy a s tím související legislativu, postupy a kroky při tvorbě školního vzdělávacího programu. Dále bude zaměřena na funkci koordinátora a jeho činnost při tvorbě a evaluaci ŠVP. Empirická část bude zkoumat analýzu a tvorbu ŠVP na střední škole.
Předběžná osnova: Teoretická část Legislativní rámec Postup zavádění kurikulární reformy Rámcově vzdělávací program Postup tvorby školního vzdělávacího programu Funkce koordinátora Evaluace školního vzdělávacího programu Empirická část Analýza a tvorba ŠVP Cíl výzkumu, stanovení výzkumných tezí a technik šetření Charakteristika technik šetření a sledovaného souboru Analýza výsledků výzkumného šetření Závěry výzkumného šetření |
References |
DUDEK, D. – KOTAL, J. Studium koordinátor školního vzdělávacího programu, Hradec Králové: Editační středisko NIDV, 2009. ISBN 978-80-86956-31-2.
KAŠPAROVÁ, J. A KOL. Metodika tvorby školního vzdělávacího programu SOŠ a SOU, Praha: Národní ústav odborného vzdělávání, 2007. ISBN 978-80-85118-12-4. MŠMT. Národní program rozvoje vzdělávání v České republice, Bílá kniha, Praha: Tauris, 2001. ISBN 80-211-0372-8. KAŠPAROVÁ, J., Metodika tvorby školních vzdělávacích programů SOŠ a SOU. Praha: Národní ústav odborného vzdělávání, 2007. ISBN 978-80-85118-12-4. Rámcové vzdělávací programy [online]. Praha. Národní ústav odborného vzdělávání 2007-2010. [cit 9.9.2013]. Dostupné z WWW <http://www.nuov.cz/ramcove-vzdelavaci-programy> . Školská reforma – Harmonogram [online]. MŠMT: Vzdělávání [cit. 13.2.2012] dostupné z WWW: <http://www.msmt.cz/vzdelavani/skolskareforma/harmonogram> ŠTOČEK, M. Rukověť střední školy školní rok 2011/2012. Nový Bydžov: aTre, v.o.s., 2011. Zákon č. 561/2004 Sb. (novelizován zákonem č. 472 ze dne 20. prosince 2011) o předškolním, základním, středním, vyšším odborném a jiném vzdělávání. |