Thesis (Selection of subject)Thesis (Selection of subject)(version: 368)
Thesis details
   Login via CAS
Vzdělávání manažerů a možnosti inovací v krátkodobých kurzech pro nižší management
Thesis title in Czech: Vzdělávání manažerů a možnosti inovací v krátkodobých kurzech pro nižší management
Thesis title in English: Training courses for managers and possibilities of innovation in short-term courses for lower management
Key words: Liniový manažeři, vzdělávání, kompetence, hodnocení vzdělávací aktivity
English key words: Line managers, education, competence, evaluation of educational activities
Academic year of topic announcement: 2012/2013
Thesis type: Bachelor's thesis
Thesis language: čeština
Department: Department of Adult Education and Personnel Management (21-KANPR)
Supervisor: doc. PaedDr. Ludvík Eger, CSc.
Author: hidden - assigned and confirmed by the Study Dept.
Date of registration: 09.06.2013
Date of assignment: 09.06.2013
Administrator's approval: not processed yet
Confirmed by Study dept. on: 01.07.2013
Date and time of defence: 05.02.2015 10:00
Date of electronic submission:10.12.2014
Date of proceeded defence: 05.02.2015
Submitted/finalized: committed by student and finalized
Opponents: PhDr. Jiří Reichel, Ph.D.
 
 
 
Guidelines
Cílem práceje vstupní deskripce vzdělávacích kurzů pro nižší management a zhodnocení možných inovací v krátkodobých kurzech pro manažery. V empirické části je potom cílem aplikace problematiky na zvoleném příkladě.

Postup:na základě sekundárních zdrojů bude zpracována deskriptivní studie o současném vzdělávání nižšího managementu v krátkodobých kurzech se zaměřením na možné inovativní přístupy. Dále bude realizováno dotazování mezi manažery, kteří se účastní manažerského kurzu se zaměřením na způsob jejich přípravy a využívání zkušeností z kurzů v praxi. Se stejným zaměřením budou realizovány i polostrukturované rozhovory s nadřízenými manažery. V závěru práce bude provedena analýza získaných dat a výstupy budou použity pro zpracování návrhů na inovaci ve vzdělávání manažerů v krátkodobých kurzech.


1 Teoretický vstup do profesního vzdělávání dospělých
2 Specifikace problematiky krátkodobých kurzů pro nižší management
3 Zhodnocení dosavadního stavu a označení možných inovací na základě studia sekundárních zdrojů
4 Dotazování účastníků se zaměřením na přípravu a průběh manažerských kurzů
5 Strukturované rozhovory s manažery se zaměřením na využití informací a dovedností z kurzů v praxi
6 Návrh inovací v přípravě na kurzy a v průběhu kurzů pro manažery
References
BENEŠ, M. Andragogika. Praha: Grada, 2008, ISBN 978-80-247-2580-2.
BURKART, S. European trends in the development of occupations and qualifications. Thessaloniki: CEDEFOP, 1999, ISBN 92-828-7192-4.
DuFOUR, R., EAKER, R., MANY, T. Learning by doing, A hand book for Professional Learning Comunities at Work. Solution Tree, 2006, ISBN 978-1-932127-93-5. Dostupné zhttp://pages.solution-tree.com/rs/solutiontree/images/lbd_freechapter.pdf
MUŽÍK, J. Řízení vzdělávacího procesu. Praha: Wolters Kluwer, 2011, ISBN 978-80-7357-581-6.
PROKOPENKO, J., KUBR, M. Vzdělávání a rozvoj manažerů. Praha: Grada Publishing, 1996, ISBN 80-7169-250-6.
ROTHWELL, William J. The work place learner:how to align training initiatives with individual learning competencies. New York: Amerikan Management Associasion, 2002, ISBN 0-8144-0674-2.
VETEŠKA, J., TURECKIOVÁ, M. Kompetence ve vzdělávání. Praha: Grada, ISBN 978-80-247-1770-8.
ZLÁMAL, J. Didaktika profesního vzdělávání v širším pedagogickém kontextu. Praha: Univerzita Jana Amose Komenského, 2009, ISBN 978-80-86723-79-2.
 
Charles University | Information system of Charles University | http://www.cuni.cz/UKEN-329.html