Thesis (Selection of subject)Thesis (Selection of subject)(version: 368)
Thesis details
   Login via CAS
Trendy v oblasti podnikových informačních systémů se zaměřením na CRM
Thesis title in Czech: Trendy v oblasti podnikových informačních systémů se zaměřením na CRM
Thesis title in English: Trends in Enterprise Information Systems with Emphasis on CRM Systems
Key words: CRM, řízení vztahů se zákazníky, podnikové informační systémy, trendy, marketing, cloud computing, sociální sítě, internet věcí, implementace informačního systému
English key words: CRM, customer relationship management, enterprise information systems, trends, marketing, cloud computing, social networks, internet of things, information system implementation
Academic year of topic announcement: 2012/2013
Thesis type: diploma thesis
Thesis language: čeština
Department: Institute of Information Studies and Librarianship (21-UISK)
Supervisor: PhDr. Helena Lipková, Ph.D.
Author: hidden - assigned and confirmed by the Study Dept.
Date of registration: 05.12.2012
Date of assignment: 06.12.2012
Administrator's approval: not processed yet
Confirmed by Study dept. on: 05.03.2013
Date and time of defence: 20.06.2016 09:00
Date of electronic submission:02.05.2016
Date of proceeded defence: 20.06.2016
Submitted/finalized: committed by student and finalized
Opponents: Jan Dvořák, Dr.
 
 
 
Guidelines
Cílem této diplomové práce je výběr a rozbor hlavních trendů v oblasti podnikových informačních systémů se zaměřením na oblast CRM systémů. Po obecném uvedení do problematiky informačních systémů v podnicích práce nastíní tendence vývoje, které jsou společné pro většinu IS z této oblasti. V druhé části se pak diplomová práce zaměří na konkrétní řešení CRM systému. Rozebere jeho vývoj, trendy a dopad do podnikového prostředí. Závěrem pak práce nastíní další předpokládaný vývoj CRM informačních systémů.

Předběžná osnova:
1. Úvod
2. Uvedení do problematiky podnikových IS
3. Obecné trendy v oblasti CRM systémů
4. Rozbor konkrétního řešení CRM systému – vývoj, trendy a dopad do podnikového prostředí
5. Předpokládaný vývoj CRM systémů
6. Závěr

Diplomová práce bude připravena v souladu s platnými vnitřními předpisy FF UK a dalšími metodickými pokyny a normativními dokumenty.
References
BASL, Josef a Roman BLAŽÍČEK. Podnikové informační systémy: podnik v informační společnosti. 3., aktualiz. a dopl. vyd. Praha: Grada, 2012. Management v informační společnosti. ISBN 978-80-247-4307-3.
BRUCKNER, Tomáš. Tvorba informačních systémů: principy, metodiky, architektury. 1. vyd. Praha: Grada, 2012, 357 s. Management v informační společnosti. ISBN 978-80-247-4153-6.
GÁLA, Libor, Jan POUR a Zuzana ŠEDIVÁ. Podniková informatika: nástroje ke zvyšování kvality informačních systémů. 2., přeprac. a aktualiz. vyd. Praha: Grada, 2009, 496 s. Expert (Grada). ISBN 978-80-247-2615-1.
IT Systems. Brno: CCB, 2000-. ISSN 1802-615X. Vychází 10x ročně.
LEHTINEN, Jarmo. Aktivní CRM: řízení vztahů se zákazníky. 1. vyd. Praha: Grada, 2007, 158 s. ISBN 978-80-247-1814-9.
 
Charles University | Information system of Charles University | http://www.cuni.cz/UKEN-329.html