Alternativa standardů RVP vzhledem k ŠVP v dějepise.
Thesis title in Czech: | Alternativa standardů RVP vzhledem k ŠVP v dějepise. |
---|---|
Thesis title in English: | The Alternative of the Standards of the General Programme of Education (RVP) in Relation to the School Programme of Education (ŠVP) in History |
Key words: | RVP, ŠVP, standardy RVP v dějepise, konkretizace standardů, integrační linie k ŠVP, metoda kompilace, alternativa, integrační linie k ŠVP, interpretace výstupů ŠVP, klíčové kompetence |
English key words: | General Programme of Education (RVP), School Programme of Education (ŠVP), the standards GPE (RVP) in history, the concretization of the standards, intergration ways to SPE (ŠVP), the interpretation of the inferences of SPE, crucial competence |
Academic year of topic announcement: | 2011/2012 |
Thesis type: | Bachelor's thesis |
Thesis language: | čeština |
Department: | Institute of Czech History (21-UCD) |
Supervisor: | prof. PhDr. Zdeněk Beneš, CSc. |
Author: | hidden - assigned and confirmed by the Study Dept. |
Date of registration: | 24.09.2012 |
Date of assignment: | 24.09.2012 |
Administrator's approval: | not processed yet |
Confirmed by Study dept. on: | 08.11.2012 |
Date and time of defence: | 07.09.2015 09:00 |
Submitted/finalized: | no |
Guidelines |
1) Získání materiálu pro zpracování: dokumentace RVP
2) Dalšími dokumenty: vzorek ŠVP pěti základních škol a 5 středních škol 3) Porovnání současných standardů RVP a výsledek jejich zapracování do stávajících ŠVP vybraných škol 4) Nalezení nedostatků přechodu mezi RVP a ŠVP v dějepise z pohledu pedagoga 5) Oslovení učitelů dějepisu výše zmíněných škol - argumentace jejich výstupů a rozložení ŠVP v dějepise (nezahrnovat jako empirický materiál) 6) Nedostatky přechodu a naopak posun kupředu mezi klíčovými kompetencemi a výstupy ŠVP v dějepise 7) Tvůrčí část: návrh vlastního řešení konkretizace RVP (alternativní možnosti) 8) Vlastní návrh integračních liní při tvorbě ŠVP |
References |
Při tvorbě práce budu vycházet zejména z: (okruh odborné literatury se bude rozšiřovat)
Rámcový vzdělávací program pro základní vzdělávání (se změnami provedenými k 1. 9. 2007), VÚP. Praha 2007. Sborníky: Historie a škola. Kritický průvodce "reformou" vysokých škol. Praha 2012. Stereotypy a mýty ve vyučování. Monografie: Janík, Tomáš-Najvar, Petr-Kubiatko, Milan: Kvalita kurikula a výuky. Brno 2011. Pasch, Martin a kol.: Od vzdělávacího programu k vyučovací hodině: jak pracovat s kurikulem. Praha 1998. Průcha, Jan: Moderní pedagogika. Praha 2009. Průcha, Jan: Teorie a analýzy edukačního média. Brno 1998. Metodické portály: www.modernidejiny www.portal(oblast výzkumu mládeže) www..ped.muni.cz |