Postavení aktivit ke komplexnímu nácviku řečových dovedností v učebnicích češtiny jako cizího jazyka na úrovni B1 podle SERR
Thesis title in Czech: | Postavení aktivit ke komplexnímu nácviku řečových dovedností v učebnicích češtiny jako cizího jazyka na úrovni B1 podle SERR |
---|---|
Thesis title in English: | Activities to a comprehensive training of language skills in textbooks of Czech as a foreign language at level B1 according to the Common European Framework of Reference for Languages |
Key words: | lingvodidaktika, řečové dovednosti, Společný evropský referenční rámec pro jazyky, úroveň B1 |
English key words: | lingvodidactic, language skills, level B1, Common European Framework of Reference for Languages |
Academic year of topic announcement: | 2011/2012 |
Thesis type: | Bachelor's thesis |
Thesis language: | čeština |
Department: | Institute of Czech Studies (21-UBS) |
Supervisor: | Mgr. Marie Boccou Kestřánková, Ph.D. |
Author: | hidden - assigned and confirmed by the Study Dept. |
Date of registration: | 31.03.2012 |
Date of assignment: | 14.08.2015 |
Administrator's approval: | not processed yet |
Confirmed by Study dept. on: | 08.08.2016 |
Date and time of defence: | 07.09.2016 09:00 |
Date of electronic submission: | 15.08.2016 |
Date of proceeded defence: | 07.09.2016 |
Submitted/finalized: | committed by student and finalized |
Opponents: | Mgr. Svatava Škodová, Ph.D. |
Guidelines |
Pokyny k vypracování:
1. Jazykové dovednosti v češtině jako cizím jazyku na úrovni B1 podle SERR 2. Vybrané vyučovací materiály češtiny pro cizince na úrovni B1 podle SERR 3. Současné pojetí nácviku řečových dovedností na úrovni B1 podle SERR 4. Prezentace nespisovných variet českého jazyka 5. Srovnání zjištěných poznatků 6. Závěr |
References |
Doporučená literatura:
Čechová, M. a kol., Čeština – řeč a jazyk, Praha 2000. Čechová, M., Styblík, V., Čeština a její vyučování, Praha 1998. Hendrich, J. a kol., Didaktika cizích jazyků, Praha 1988. Hrdlička M., Gramatika a výuka češtiny jako cizího jazyka, Praha 2009. Richards J. C., Rodgers T. S., Approaches and Methods in Language Teaching, Cambridge 2001. Společný evropský referenční rámec pro jazyky, Jak se učíme jazykům, jak je vyučujeme a jak v jazycích hodnotíme, Olomouc 2002. Šára, M. a kol.: Prahová úroveň - Čeština jako jazyk cizí, Strasbourgh 2001. |