Nástroj pro programování ve fyzikálním prostředí
Thesis title in Czech: | Nástroj pro programování ve fyzikálním prostředí |
---|---|
Thesis title in English: | Tool for programming in a physical environment |
Key words: | hra, programovací jazyk, virtuální svet |
English key words: | game, programming language, virtual world |
Academic year of topic announcement: | 2009/2010 |
Thesis type: | Bachelor's thesis |
Thesis language: | čeština |
Department: | Department of Software Engineering (32-KSI) |
Supervisor: | doc. RNDr. Petr Hnětynka, Ph.D. |
Author: | hidden - assigned and confirmed by the Study Dept. |
Date of registration: | 13.11.2009 |
Date of assignment: | 13.11.2009 |
Date and time of defence: | 20.06.2011 09:00 |
Date of electronic submission: | 26.05.2011 |
Date of submission of printed version: | 26.05.2011 |
Date of proceeded defence: | 20.06.2011 |
Opponents: | Mgr. Pavel Ježek, Ph.D. |
Guidelines |
Cílem práce je vytvořit program fungující jako nástroj pro programování v dvojrozměrném fyzikálním prostředí. Z hlediska uživatelského rozhraní bude podobny hře The Incredible Machine. Program bude umožňovat uživateli interaktivně vytvářet stroje sestavené z předmětů různých typů. Interakci předmětů mezi sebou navzájem bude zajišťovat fyzikální simulátor. Důležitou vlastností programu bude, že bude možno stroje vkládat do "krabičky se vstupem a výstupem", které bude možno použít jako součástku
nějakého dalšího stroje. Cílem práce je také pokusit se nalézt a převést i další primitiva programovacího světa do světa fyzikálního. Program by měl sloužit jako hra přibližující dětem svět programování skrze intuitivnost fyzikálního světa. |
References |
[1] Eckel, B.: Thinking in Java, http://www.mindview.net/Books/TIJ/
[2] Davison, A.: Killer Game Programming in Java, O'Reilly, 2005 |