Thesis (Selection of subject)Thesis (Selection of subject)(version: 368)
Thesis details
   Login via CAS
Nástroj pro programování ve fyzikálním prostředí
Thesis title in Czech: Nástroj pro programování ve fyzikálním prostředí
Thesis title in English: Tool for programming in a physical environment
Key words: hra, programovací jazyk, virtuální svet
English key words: game, programming language, virtual world
Academic year of topic announcement: 2009/2010
Thesis type: Bachelor's thesis
Thesis language: čeština
Department: Department of Software Engineering (32-KSI)
Supervisor: doc. RNDr. Petr Hnětynka, Ph.D.
Author: hidden - assigned and confirmed by the Study Dept.
Date of registration: 13.11.2009
Date of assignment: 13.11.2009
Date and time of defence: 20.06.2011 09:00
Date of electronic submission:26.05.2011
Date of submission of printed version:26.05.2011
Date of proceeded defence: 20.06.2011
Opponents: Mgr. Pavel Ježek, Ph.D.
 
 
 
Guidelines
Cílem práce je vytvořit program fungující jako nástroj pro programování v dvojrozměrném fyzikálním prostředí. Z hlediska uživatelského rozhraní bude podobny hře The Incredible Machine. Program bude umožňovat uživateli interaktivně vytvářet stroje sestavené z předmětů různých typů. Interakci předmětů mezi sebou navzájem bude zajišťovat fyzikální simulátor. Důležitou vlastností programu bude, že bude možno stroje vkládat do "krabičky se vstupem a výstupem", které bude možno použít jako součástku
nějakého dalšího stroje. Cílem práce je také pokusit se nalézt a převést i další primitiva programovacího světa do světa fyzikálního. Program by měl sloužit jako hra přibližující dětem svět programování skrze intuitivnost fyzikálního světa.

References
[1] Eckel, B.: Thinking in Java, http://www.mindview.net/Books/TIJ/
[2] Davison, A.: Killer Game Programming in Java, O'Reilly, 2005
 
Charles University | Information system of Charles University | http://www.cuni.cz/UKEN-329.html