Sledování očních pohybů ve virtuální realitě
Thesis title in Czech: | Sledování očních pohybů ve virtuální realitě |
---|---|
Thesis title in English: | Eyetracking in virtual reality |
Key words: | Sledovanie pohľadu, priestorová navigácia, interakcia človeka s počítačom |
English key words: | Eye tracking, head tracking, spatial navigation, human-computer interaction |
Academic year of topic announcement: | 2009/2010 |
Thesis type: | Bachelor's thesis |
Thesis language: | angličtina |
Department: | Department of Software and Computer Science Education (32-KSVI) |
Supervisor: | doc. Mgr. Cyril Brom, Ph.D. |
Author: | hidden - assigned and confirmed by the Study Dept. |
Date of registration: | 01.09.2009 |
Date of assignment: | 01.09.2009 |
Date and time of defence: | 20.06.2011 09:00 |
Date of electronic submission: | 27.05.2011 |
Date of submission of printed version: | 27.05.2011 |
Date of proceeded defence: | 20.06.2011 |
Opponents: | doc. Mgr. Jiří Lukavský, Ph.D. |
Guidelines |
Cílem práce je propojit eyetracker I4Control s vhodným virtuálním prostředím, získat data o pozicích objektů, na které se uživatel v prostředí dívá, a tato data logovat v rozumném formátu. Jako virtuální prostředí lze zvolit např. projekt Pogamut nebo virtuální Blue Velvet Arenu. Student se rovněž pokusí informace získané z eyetrackeru propojit s informacemi získanými z headtrackeru. |
References |
Dokumentace projektu Pogamut.
Burkert, O., Kadlec, R., Gemrot, J., Bída, M., Havlíček, J., Brom, C.: Jak rychle prototypovat chování umělých bytostí: Pogamut 2 In: Sborník příspěvků z ITAT (2007) Šupalová Iva: Orientace prostoru zkoumaná ve virtuální realitě. Diplomová práce, MFF UK 2009 Manuály eyetrackeru I4Control. |