Thesis (Selection of subject)Thesis (Selection of subject)(version: 368)
Thesis details
   Login via CAS
Particle systems
Thesis title in Czech: Particle systems
Thesis title in English: Particle systems
Academic year of topic announcement: 2008/2009
Thesis type: Bachelor's thesis
Thesis language: čeština
Department: Department of Software and Computer Science Education (32-KSVI)
Supervisor: RNDr. Josef Pelikán
Author: hidden - assigned and confirmed by the Study Dept.
Date of registration: 22.05.2009
Date of assignment: 22.05.2009
Date and time of defence: 15.09.2009 00:00
Date of electronic submission:15.09.2009
Date of proceeded defence: 15.09.2009
Opponents: RNDr. Petr Kmoch
 
 
 
Guidelines
Prostudovat literaturu o simulaci pomocí částicových systémů (Particle Systems).

Navrhnout a implementovat systém, který bude umět simulovat v reálném čase co největší soustavy částic. Podle možností a potřeby použít nějaký skriptovací systém (např. LUA) pro snadnější definici částic nebo jejich generátorů. Do fyzikální simulace zahrnout globální síly, explicitně definované mezičásticové interakce (např. pružiny) a podle možností i dynamické interakce (např. odpuzování příliš blízkých částic).

Prezentační vrstvu simulátoru naprogramovat s pomocí OpenGL knihovny, věnovat se časově korektní simulaci i zobrazování (simulační krok může být rozdílný od zobrazovacího).

Hotovou aplikaci je potřeba dobře zdokumentovat a podrobně popsat všechny netriviální použité algoritmy a datové struktury.
References
- Žára a spol.: Moderní počítačové grafika
- D. M. Bourg: Physics for Game Developers, 2001
 
Charles University | Information system of Charles University | http://www.cuni.cz/UKEN-329.html