Etika marketingu
Thesis title in Czech: | Etika marketingu |
---|---|
Thesis title in English: | |
Academic year of topic announcement: | 2008/2009 |
Thesis type: | Bachelor's thesis |
Thesis language: | čeština |
Department: | Department of Theological Ethics and Theology of Spirituality (26-KTE) |
Supervisor: | doc. MUDr. Jaromír Matějek, Th.D., Ph.D. |
Author: |
References |
Zoznam literatúry:
? KOTLER, P. Marketing management. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2001. 719 s. ISBN 80?247?0016?6. ? SCHIFFMAN, L. G. ?? KANUK, L. L. Nákupní chování. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2004. 633 s. Business books. ISBN 80?251?0094?4. ? HAGUE, P. N. Průzkum trhu : příprava, výběr vhodných metod, provedení, interpretace získaných údajů. 1. vyd. Praha: Computer Press, 2003. 234 s. Business books. ISBN 80?7226?917?8. ? FORET, M. ?? STÁVKOVÁ, J. Marketingový výzkum ? Jak poznávat své zákazníky. Praha: Grada Publishing, 2003. 159 s. ISBN 80?247?0385?8. ? VYSEKALOVÁ, J. Psychologie spotřebitele. Grada, 2002. ISBN 80?247?0393?9. ? STORBACKA, K. ?? LEHTINEN, J. Řízení vztahů se zákazníky: (customer relationshipmanagement). 1. vyd. Praha: Grada, 2002. 167 s. Expert. ISBN 80?7169?813?X. ? DOHNAL, J. Řízení vztahů se zákazníky : procesy, pracovníci, technologie. 1. vyd. Praha: Grada, 2002. 161 s. Management v informační společnosti. ISBN 80?247?0401?3. ? PŘIBOVÁ, M. Marketingový výzkum v praxi. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 1996. |
Preliminary scope of work |
OBSAH:
1. Úvod 2. Etika v našem životě - zamyšlení se nad dnešní konzumní společností 3. Příklady neetických reklam, které mě zaujaly 4. Etický kodex 5. Pravidla v reklamě - co si už výrobci reklam dovolit nesmí 6. Zamyšlení se nad etičností některých druhů reklam - zaměřené na děti, nabízející možnost zlepšení zdraví (cosmodisc), na alkohol.. 7. Závěr & Literatura |