Thesis (Selection of subject)Thesis (Selection of subject)(version: 368)
Thesis details
   Login via CAS
Etika marketingu
Thesis title in Czech: Etika marketingu
Thesis title in English:
Academic year of topic announcement: 2008/2009
Thesis type: Bachelor's thesis
Thesis language: čeština
Department: Department of Theological Ethics and Theology of Spirituality (26-KTE)
Supervisor: doc. MUDr. Jaromír Matějek, Th.D., Ph.D.
Author:
References
Zoznam literatúry:
? KOTLER, P. Marketing management. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2001. 719 s. ISBN 80?247?0016?6.
? SCHIFFMAN, L. G. ?? KANUK, L. L. Nákupní chování. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2004. 633 s. Business books. ISBN 80?251?0094?4.
? HAGUE, P. N. Průzkum trhu : příprava, výběr vhodných metod, provedení, interpretace získaných údajů. 1. vyd. Praha: Computer Press, 2003. 234 s. Business books. ISBN 80?7226?917?8.
? FORET, M. ?? STÁVKOVÁ, J. Marketingový výzkum ? Jak poznávat své zákazníky. Praha: Grada Publishing, 2003. 159 s. ISBN 80?247?0385?8.
? VYSEKALOVÁ, J. Psychologie spotřebitele. Grada, 2002. ISBN 80?247?0393?9.
? STORBACKA, K. ?? LEHTINEN, J. Řízení vztahů se zákazníky: (customer relationshipmanagement). 1. vyd. Praha: Grada, 2002. 167 s. Expert. ISBN 80?7169?813?X.
? DOHNAL, J. Řízení vztahů se zákazníky : procesy, pracovníci, technologie. 1. vyd. Praha: Grada, 2002. 161 s. Management v informační společnosti. ISBN 80?247?0401?3.
? PŘIBOVÁ, M. Marketingový výzkum v praxi. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 1996.
Preliminary scope of work
OBSAH:
1. Úvod
2. Etika v našem životě - zamyšlení se nad dnešní konzumní společností
3. Příklady neetických reklam, které mě zaujaly
4. Etický kodex
5. Pravidla v reklamě - co si už výrobci reklam dovolit nesmí
6. Zamyšlení se nad etičností některých druhů reklam - zaměřené na děti, nabízející možnost zlepšení zdraví (cosmodisc), na alkohol..
7. Závěr & Literatura
 
Charles University | Information system of Charles University | http://www.cuni.cz/UKEN-329.html