3D závodní hra s uživatelsky editovatelnými tratěmi
Thesis title in Czech: | 3D závodní hra s uživatelsky editovatelnými tratěmi |
---|---|
Thesis title in English: | 3D racing game with user editable tracks |
Academic year of topic announcement: | 2023/2024 |
Thesis type: | Bachelor's thesis |
Thesis language: | |
Department: | Department of Distributed and Dependable Systems (32-KDSS) |
Supervisor: | Mgr. Pavel Ježek, Ph.D. |
Author: |
Guidelines |
Cílem této bakalářské práce je navrhnout a vyvinout 3D závodní hru v Unity. Hra by měla hráčům nabídnout relativně realistickou simulaci jízdy a chování auta, se kterým se hráči budou moci účastnit jednoho ze dvou herních režimů: závody proti umělé inteligenci (AI) a časové výzvy. Důležitou součástí hry bude také editační nástroj, který umožní hráčům vytvářet vlastní závodní tratě pomocí předpřipravených stavebních bloků. |
References |
* Unity Game Engine, https://unity3d.com/learn
* Game AI Pro, http://www.gameaipro.com/ * Jon Skeet: C# in Depth (2nd Edition), Manning Publications, November 2010 * MSDN Library, https://msdn.microsoft.com/library |