Thesis (Selection of subject)Thesis (Selection of subject)(version: 368)
Thesis details
   Login via CAS
Fyzikální rébusy v mimoškolním vzdělávání
Thesis title in Czech: Fyzikální rébusy v mimoškolním vzdělávání
Thesis title in English: Physics puzzles in extracurricular education
Key words: Úniková hra|fyzikální rébusy|mimoškolní vzdělávání|fyzika
English key words: Escape game|physics puzzles|extracurricular education|physics
Academic year of topic announcement: 2020/2021
Thesis type: diploma thesis
Thesis language: čeština
Department: Department of Physics Education (32-KDF)
Supervisor: RNDr. Marie Snětinová, Ph.D.
Author: hidden - assigned and confirmed by the Study Dept.
Date of registration: 11.06.2020
Date of assignment: 25.06.2020
Confirmed by Study dept. on: 13.07.2020
Date and time of defence: 10.09.2021 08:30
Date of electronic submission:20.07.2021
Date of submission of printed version:22.07.2021
Date of proceeded defence: 10.09.2021
Opponents: RNDr. Martina Kekule, Ph.D.
 
 
 
Advisors: Mgr. Matěj Ryston, Ph.D.
Guidelines
1. Provést rešerši relevantní literatury zabývající se mimoškolním vzděláváním ve fyzice se zaměřením na únikové hry.
2. Navrhnout sadu fyzikálních experimentů a rébusů, které mohou být použity v rámci volnočasové aktivity.
3. Vybrané experimenty vhodně propojit, zakomponovat je do předem připraveného příběhu.
4. Vytvořit podpůrné materiály pro organizátory a účastníky aktivity.
5. Provést pilotáž vytvořené aktivity, na základě výsledků pilotáže upravit aktivitu a podpůrné materiály.
6. Vytvořené materiály publikovat na platformách běžně dostupných volnočasovým organizacím.
References
• Broklová, Z. (2008). Netradiční metody a formy fyzikálního vzdělávání (Disertační práce). Praha: Univerzita Karlova v Praze.
• Braund, M. & Reiss, M. (2004). Learning Science Outside the Classroom. Routledge.
• Brynych, M. (2017). Fyzikální vzdělávání jako součást volnočasových aktivit (Diplomová práce). Praha: Univerzita Karlova.
• Rakušan, Z., Votrubcová, Š, & Havlíček, J. (2017). Experimentář (4. vydání). Liberec: iQLANDIA o.p.s.
• Vörös, A. I. V. & Sárközi, Z. (2017). Physics escape room as an educational tool. AIP Conference Proceedings. 1916. 050002.
• Další literatura na základě domluvy s vedoucí práce
 
Charles University | Information system of Charles University | http://www.cuni.cz/UKEN-329.html