Thesis (Selection of subject)Thesis (Selection of subject)(version: 368)
Thesis details
   Login via CAS
Umělá inteligence pro Sushi Go!
Thesis title in Czech: Umělá inteligence pro Sushi Go!
Thesis title in English: Artificial intelligence for Sushi Go!
Key words: Sushi Go!, karetní hra, umělá inteligence
English key words: Sushi Go!, card game, artificial intelligence
Academic year of topic announcement: 2019/2020
Thesis type: Bachelor's thesis
Thesis language: čeština
Department: Department of Software and Computer Science Education (32-KSVI)
Supervisor: RNDr. Tomáš Holan, Ph.D.
Author: hidden - assigned and confirmed by the Study Dept.
Date of registration: 26.09.2019
Date of assignment: 27.09.2019
Confirmed by Study dept. on: 03.10.2019
Date and time of defence: 14.09.2020 09:00
Date of electronic submission:29.07.2020
Date of submission of printed version:31.07.2020
Date of proceeded defence: 14.09.2020
Opponents: RNDr. František Mráz, CSc.
 
 
 
Guidelines
Cílem je vývoj umělé inteligence pro karetní hru "Sushi Go!".
Součástí práce bude implementace herního prostředí pro hru 1-5 hráčů proti umělé inteligenci, které bude sloužit i jako framework pro
vývoj AI.
Hra se bude hrát na jednom počítači.
Hra bude implementována v jazyce C++ v prostředí Qt pro vývoj grafiky.
References
[1] RUSSELL, Stuart J. a Peter NORVIG. Artificial intelligence: a modern approach. 3rd ed. 2010. ISBN 9780132071482.
[2] pravidla hry [online] [cit. 2019-09-21] Dostupné z https://www.gamewright.com/gamewright/pdfs/Rules/SushiGoTM-RULES.pdf
[3] C++ dokumentace [online] [cit. 2019-09-21] Dostupné z https://en.cppreference.com/w/
[4] Qt dokumentace [online] [cit. 2019-09-21] Dostupné z https://doc.qt.io/
 
Charles University | Information system of Charles University | http://www.cuni.cz/UKEN-329.html