UrhoRTS - platforma pro tvorbu realtimových strategických her
Thesis title in Czech: | UrhoRTS - platforma pro tvorbu realtimových strategických her |
---|---|
Thesis title in English: | UrhoRTS - Platform for Real-time Strategy Game Creation |
Key words: | RTS hra, tvorba RTS her, editace úrovní, MHUrho |
English key words: | RTS game, RTS game creation, level editing, MHUrho |
Academic year of topic announcement: | 2017/2018 |
Thesis type: | Bachelor's thesis |
Thesis language: | čeština |
Department: | Department of Distributed and Dependable Systems (32-KDSS) |
Supervisor: | Mgr. Pavel Ježek, Ph.D. |
Author: | hidden - assigned and confirmed by the Study Dept. |
Date of registration: | 29.06.2018 |
Date of assignment: | 29.06.2018 |
Confirmed by Study dept. on: | 04.07.2018 |
Date and time of defence: | 05.09.2019 09:00 |
Date of electronic submission: | 19.07.2019 |
Date of submission of printed version: | 19.07.2019 |
Date of proceeded defence: | 05.09.2019 |
Opponents: | Mgr. Jakub Gemrot, Ph.D. |
Guidelines |
Cílem práce je vytvořit platformu pro tvorbu single player 3D real-time strategy (RTS) her, tedy strategických her pro jednoho hráče probíhajících v reálném čase.
Platforma bude navržena pro přidání modelů, textur, animací a rozšiřující logiky uživatelem platformy, vytvářející nové typy terénu, jednotek, budov, surovin, projektilů a umělé inteligence protivníků. Toto přidávání bude možné bez zásahu do kódu platformy. Platforma bude poskytovat nahrávání prvků dodaných uživatelem platformy, editor map, ukládání a načítání probíhající hry, ovládání kamery, stavbu a ovládání jednotek a budov, simulaci letu a hit detection projektilů. Práce prozkoumá vhodnost použití enginu UrhoSharp pro tvorbu RTS her. Cílovým systémem práce bude systém Windows, s možností budoucího rozšíření pro systémy Linux a Android. Pro demonstraci možností vytvořeného softwaru bude součástí práce jednoduchá implementace hry využívající platformu UrhoRTS. |
References |
EBERLY, David H. 3D game engine architecture: engineering real-time applications with Wild Magic. Boston: Morgan Kaufman Publishers, c2005. ISBN 978-0122290640.
ALBAHARI, Joseph. C# 7.0 in a Nutshell. ISBN 9781491987650. SMED, Jouni. a Harri. HAKONEN. Algorithms and networking for computer games. Hoboken, NJ: Wiley, c2006. ISBN 9780470018125. |