Thesis (Selection of subject)Thesis (Selection of subject)(version: 368)
Thesis details
   Login via CAS
UrhoRTS - platforma pro tvorbu realtimových strategických her
Thesis title in Czech: UrhoRTS - platforma pro tvorbu realtimových strategických her
Thesis title in English: UrhoRTS - Platform for Real-time Strategy Game Creation
Key words: RTS hra, tvorba RTS her, editace úrovní, MHUrho
English key words: RTS game, RTS game creation, level editing, MHUrho
Academic year of topic announcement: 2017/2018
Thesis type: Bachelor's thesis
Thesis language: čeština
Department: Department of Distributed and Dependable Systems (32-KDSS)
Supervisor: Mgr. Pavel Ježek, Ph.D.
Author: hidden - assigned and confirmed by the Study Dept.
Date of registration: 29.06.2018
Date of assignment: 29.06.2018
Confirmed by Study dept. on: 04.07.2018
Date and time of defence: 05.09.2019 09:00
Date of electronic submission:19.07.2019
Date of submission of printed version:19.07.2019
Date of proceeded defence: 05.09.2019
Opponents: Mgr. Jakub Gemrot, Ph.D.
 
 
 
Guidelines
Cílem práce je vytvořit platformu pro tvorbu single player 3D real-time strategy (RTS) her, tedy strategických her pro jednoho hráče probíhajících v reálném čase.

Platforma bude navržena pro přidání modelů, textur, animací a rozšiřující logiky uživatelem platformy, vytvářející nové typy terénu, jednotek, budov, surovin, projektilů a umělé inteligence protivníků. Toto přidávání bude možné bez zásahu do kódu platformy.

Platforma bude poskytovat nahrávání prvků dodaných uživatelem platformy, editor map, ukládání a načítání probíhající hry, ovládání kamery, stavbu a ovládání jednotek a budov, simulaci letu a hit detection projektilů.

Práce prozkoumá vhodnost použití enginu UrhoSharp pro tvorbu RTS her.

Cílovým systémem práce bude systém Windows, s možností budoucího rozšíření pro systémy Linux a Android.

Pro demonstraci možností vytvořeného softwaru bude součástí práce jednoduchá implementace hry využívající platformu UrhoRTS.
References
EBERLY, David H. 3D game engine architecture: engineering real-time applications with Wild Magic. Boston: Morgan Kaufman Publishers, c2005. ISBN 978-0122290640.

ALBAHARI, Joseph. C# 7.0 in a Nutshell. ISBN 9781491987650.

SMED, Jouni. a Harri. HAKONEN. Algorithms and networking for computer games. Hoboken, NJ: Wiley, c2006. ISBN 9780470018125.
 
Charles University | Information system of Charles University | http://www.cuni.cz/UKEN-329.html