Thesis (Selection of subject)Thesis (Selection of subject)(version: 368)
Thesis details
   Login via CAS
Elektronický dohled v oblasti současného marketingu a spotřeby a využívaných strategií
Thesis title in Czech: Elektronický dohled v oblasti současného marketingu a spotřeby a využívaných strategií
Thesis title in English: Electronic surveillance of current marketing and consumption and its used strategies
Key words: Dohled, kontrola, Surveillance studies, marketing a spotřeba, osobní údaje, sociální sítě, cílení
English key words: Surveillance, Control, Surveillance Studies, marketing and consumption, personal data, social networks, targeting
Academic year of topic announcement: 2016/2017
Thesis type: diploma thesis
Thesis language: čeština
Department: Programme Electronic Culture and Semiotics (24-KEKS)
Supervisor: Mgr. Daniel Slavíček, Ph.D.
Author: hidden - assigned by the advisor
Date of registration: 29.06.2017
Date of assignment: 29.06.2017
Date of electronic submission:28.06.2018
Date of proceeded defence: 21.09.2018
Course: Thesis Defence (YMMM4A10)
Opponents: Mgr. Martin Charvát, Ph.D.
 
 
 
Preliminary scope of work
Ve své práci se budu věnovat problematice dohledu, který je uplatňován v oblasti marketingu, spotřeby a v souvislosti s tím i reklamy. Zaměřím se na využívané techniky a na to, jaké to nese důsledky. Budu se soustředit zejména na současnou dobu a tedy na elektronický dohled. Předmětem zájmu bude také uplatňování elektronického dohledu v praxi. Hlavním záměrem této práce bude především přehledově a uceleně osvětlit problematiku dohledu a kontroly se zaměřením na obor marketingu a spotřeby (a s tím související oblastí reklamy a sociálních sítí) v současné době.
 
Charles University | Information system of Charles University | http://www.cuni.cz/UKEN-329.html