hidden - assigned and confirmed by the Study Dept.
Date of registration:
18.11.2014
Date of assignment:
18.11.2014
Confirmed by Study dept. on:
21.11.2014
Date and time of defence:
09.06.2015 08:30
Date of electronic submission:
04.05.2015
Date of submission of printed version:
07.05.2015
Date of proceeded defence:
09.06.2015
Opponents:
doc. RNDr. Oldřich Odvárko, DrSc.
Advisors:
doc. RNDr. Jarmila Robová, CSc.
Guidelines
Cílem práce je sepsat historii technických výukových prostředků sloužících k vizualizaci středoškolského matematického učiva, konkrétně funkcí. Tím vytvořit seznam všech dostupných vizualizačních prostředků současnosti a porovnat jejich přínos v praktické činnosti pedagoga.
References
ODVÁRKO, O. Matematika pro gymnázia Funkce. Dotisk 3. upraveného vyd. Praha: Prometheus, spol. s.r.o., 2000. 168 s. ISBN 80-7196-164-7
ODVÁRKO, O. - ŘEPOVÁ, J. - SKŘÍČEK, L. Matematika pro SOŠ a studijní obory SOU, 2. část. Dotisk 7. vyd. Praha: Prometheus, spol. s.r.o., 2013. 142 s. ISBN 978-80-7196-406-3
POLÁK, J. Didaktika matematiky. Jak učit matematiku zajímavě a užitečně. 1. vyd. Plzeň: Fraus, 2014. 431 s. ISBN: 978-80-7238-449-5
SPOUSTA, V. Vizualizace jako edukologický fenomén. Pedagogická revue. 2006, Brno, vydala Masarykova univerzita, roč. 58, č. 3., s. 253 - 273
Preliminary scope of work
Jedná se o zajímavé porovnání historie a současnosti výukových prostředků.
Preliminary scope of work in English
Interesting comparison of history and todays technical teaching means.