Thesis (Selection of subject)Thesis (Selection of subject)(version: 285)
Assignment details
   Login via CAS
Vesmírná real-time strategická hra
Thesis title in Czech: Vesmírná real-time strategická hra
Thesis title in English: Real-time Strategy Game in Space
Key words: Run-time skriptování, run-time kompilování, RTS hra, Mogre
English key words: Run-time scripting, run-time compiling, RTS game, Mogre
Academic year of topic announcement: 2012/2013
Type of assignment: Bachelor's thesis
Thesis language: čeština
Department: Department of Distributed and Dependable Systems (32-KDSS)
Supervisor: Mgr. Pavel Ježek, Ph.D.
Author: hidden - assigned and confirmed by the Study Dept.
Date of registration: 10.11.2012
Date of assignment: 10.11.2012
Confirmed by Study dept. on: 04.12.2012
Date and time of defence: 02.09.2013 00:00
Date of electronic submission:01.08.2013
Date of submission of printed version:01.08.2013
Date of proceeded defence: 02.09.2013
Reviewers: RNDr. Tomáš Holan, Ph.D.
 
 
 
Guidelines
Cílem této bakalářské práce je navrhnout a implementovat 3D real-time strategickou hru. Hra bude navržena jako strategická hra pro jednoho hráče s možností pohybu kamery ve 3D světě. Pohyb jednotek bude ale probíhat jen ve 2D rovině. Hra se bude odehrávat ve vesmírném prostředí, kde základní prvky světa budou tvořit planety a vesmírné lodě. Hra se bude skládat z více herních lokalit, které budou znázorňovat sluneční soustavy mezi nimiž bude možné cestovat. Hráč bude moci se svými vesmírnými loděmi pohybovat, útočit či obsazovat planety. Cílem hry bude úspěšně splnit daný úkol herní mise. Práce by měla být snadno rozšířitelná o nové herní objekty pomocí skriptů, v kterých se budou definovat vlastnosti herních objektů (životy, rychlost, vzhled a ostatní vlastnosti pro definovaný objekt). Pomocí skriptů půjde hru rozšířit i o nové herní mise. Aplikace bude implementována v pro platformu .NET pomocí jazyka C#.
References
• Jeffrey Richter: CLR via C# (3rd Edition), Microsoft Press, February 2010
• Jon Skeet: C# in Depth (2nd Edition), Manning Publications, November 2010
• Frank D. Luna: Introduction to 3D Game Programming with DirectX 9.0c - A Shader Approach, Wordware Publishing, inc. 2006
• Mark DeLoura: Game Programming Gems, Vol. 1, Cengage Learning 2000

 
Charles University | Information system of Charles University | http://www.cuni.cz/UKEN-329.html