Individualizovaný přístup k žákovi na počátku vzdělávání jako prevence školních obtíží
Thesis title in Czech: | Individualizovaný přístup k žákovi na počátku vzdělávání jako prevence školních obtíží |
---|---|
Thesis title in English: | Individualized approach to student early learning at the start to prevent school difficulties |
Key words: | mladší školní věk, individualizace, učitel, školní obtíže, spolupráce s rodinou |
English key words: | early childhood, individualization, teacher, school difficulties, family cooperation |
Academic year of topic announcement: | 2010/2011 |
Type of assignment: | diploma thesis |
Thesis language: | čeština |
Department: | Katedra psychologie (41-KPSY) |
Supervisor: | doc. PhDr. PaedDr. Anna Kucharská, Ph.D. |
Author: | hidden![]() |
Date of registration: | 05.11.2010 |
Date of assignment: | 18.06.2012 |
Date and time of defence: | 12.09.2012 16:00 |
Venue of defence: | M303 |
Date of electronic submission: | 22.06.2012 |
Date of proceeded defence: | 12.09.2012 |
Course: | Diploma Thesis (OSZD001) |
Reviewers: | prof. PaedDr. Radka Wildová, CSc., mimořádný profesor Univerzity Karlovy |