Thesis (Selection of subject)Thesis (Selection of subject)(version: 368)
Thesis details
   Login via CAS
Komunální volby 2010 z pohledu volebních kampaní. Využití politického marketingu stranou TOP 09
Thesis title in Czech: Komunální volby 2010 z pohledu volebních kampaní.
Využití politického marketingu stranou TOP 09
Thesis title in English: Municipal Elections in 2010 and Electoral Campaigns.
Usage of Political Marketing by TOP 09
Key words: Komunální volby, politický marketing, politické strany, volební kampaně, TOP 09
English key words: municipal elections, political marketing, political parties, election campaigns, TOP 09
Academic year of topic announcement: 2010/2011
Thesis type: diploma thesis
Thesis language: čeština
Department: Department of Political Science (23-KP)
Supervisor: PhDr. Petr Jüptner, Ph.D.
Author: hidden - assigned by the advisor
Date of registration: 19.10.2010
Date of assignment: 19.10.2010
Date and time of defence: 26.06.2012 00:00
Venue of defence: IPS FSV UK, U Kříže 8, 158 00 Praha 5 - Jinonice
Date of electronic submission:17.05.2012
Date of proceeded defence: 26.06.2012
Opponents: doc. PhDr. Tomáš Lebeda, Ph.D.
 
 
 
Guidelines
viz anotace
References
viz anotace (Schválený projekt diplomové práce) - verze vedoucího a kapitola " Seznam zdroje a literatura" v souboru řešení práce
Preliminary scope of work
viz anotace (Schválený projekt diplomové práce) - verze vedoucího
Preliminary scope of work in English
viz Abstrakt v anglickém jazyce
 
Charles University | Information system of Charles University | http://www.cuni.cz/UKEN-329.html