Komunální volby 2010 z pohledu volebních kampaní. Využití politického marketingu stranou TOP 09
Thesis title in Czech: |
Komunální volby 2010 z pohledu volebních kampaní. Využití politického marketingu stranou TOP 09 |
Thesis title in English: |
Municipal Elections in 2010 and Electoral Campaigns. Usage of Political Marketing by TOP 09 |
Key words: |
Komunální volby, politický marketing, politické strany, volební kampaně, TOP 09 |
English key words: |
municipal elections, political marketing, political parties, election campaigns, TOP 09 |
Academic year of topic announcement: |
2010/2011 |
Thesis type: |
diploma thesis |
Thesis language: |
čeština |
Department: |
Department of Political Science (23-KP) |
Supervisor: |
PhDr. Petr Jüptner, Ph.D. |
Author: |
hidden - assigned by the advisor |
Date of registration: |
19.10.2010 |
Date of assignment: |
19.10.2010 |
Date and time of defence: |
26.06.2012 00:00 |
Venue of defence: |
IPS FSV UK, U Kříže 8, 158 00 Praha 5 - Jinonice |
Date of electronic submission: | 17.05.2012 |
---|
Date of proceeded defence: |
26.06.2012 |
Opponents: |
doc. PhDr. Tomáš Lebeda, Ph.D. |
|
|
|
|
|
|
References |
viz anotace (Schválený projekt diplomové práce) - verze vedoucího a kapitola " Seznam zdroje a literatura" v souboru řešení práce |
Preliminary scope of work |
viz anotace (Schválený projekt diplomové práce) - verze vedoucího |
Preliminary scope of work in English |
viz Abstrakt v anglickém jazyce |