Thesis (Selection of subject)Thesis (Selection of subject)(version: 368)
Thesis details
   Login via CAS
Databáze s obchodně-marketingovými informacemi a jejich využití z pohledu marketingového pracovníka
Thesis title in Czech: Databáze s obchodně-marketingovými informacemi a jejich využití z pohledu marketingového pracovníka
Thesis title in English: Business and marketing information databases and their usage from marketing manager´s point of view
Key words: databáze firem, databáze ekonomických subjektů, firemní databáze, adresáře firem, firemní informace, hospodářské informace, obchodně-marketingové informace, poskytovatelé informací o firmách
English key words: databases of companies, economic subjects databases, databases of businesses, company directories, company information, economic information, marketing and business information, company information providers
Academic year of topic announcement: 2008/2009
Thesis type: diploma thesis
Thesis language: čeština
Department: Institute of Information Studies and Librarianship (21-UISK)
Supervisor: Ing. Martin Souček, Ph.D.
Author: hidden - assigned by the advisor
Date of registration: 19.10.2010
Date of assignment: 19.10.2010
Administrator's approval: not processed yet
Date and time of defence: 06.06.2011 00:00
Date of electronic submission:03.05.2011
Date of proceeded defence: 06.06.2011
Submitted/finalized: committed by student and finalized
Opponents: Ing. Petr Očko, Ph.D.
 
 
 
Guidelines
Cílem práce je zpracovat přehled komerčních databází s obchodně-marketingovými informacemi o firmách v České republice, které jsou současně dostupné na českém trhu, a na příkladu dvou z nich demonstrovat jejich využití marketingovým pracovníkem v rámci jeho činností v konkrétní firmě.
Předběžná osnova práce:
1. Úvod
2. Vznik a vývoj komerčních databází
3. Přehled současně dostupných databází s obchodně-marketingovými informacemi o firmách v České republice na českém trhu
4. Analýza a porovnání dvou vybraných databází, demonstrace na příkladu
5. Závěr
References
Doporučená literatura:
1. DEFLEUR, Melvin L.; BALLOVÁ-ROKEACHOVÁ, Sandra J. Teorie masové komunikace. 1. vyd. Praha : Karolinum, 1996. 363 s. ISBN 80-7184-09-8.
2. SMITH, Paul. Moderní marketing. 1. vyd. Praha : Computer Press, 2000. 518 s. ISBN 80-7226-252-1.
3. SKLENÁK, Vilém. Data, informace, znalosti a Internet. 1. vyd. V Praze : C.H. Beck, 2001. 507 s. ISBN 80-7179-409-0.
 
Charles University | Information system of Charles University | http://www.cuni.cz/UKEN-329.html