Thesis (Selection of subject)Thesis (Selection of subject)(version: 384)
Thesis details
   Login via CAS
Aktivní dovolená v rakouských Alpách – marketingový projekt využití penzionu Appartements Auf Wind
Thesis title in Czech: Aktivní dovolená v rakouských Alpách – marketingový projekt využití penzionu Appartements Auf Wind
Thesis title in English: Active holiday in the Austrian Alps - Marketing projekt of utilization pension Appartements Auf Wind
Key words: Cestovní ruch, aktivní dovolená, tvorba programů, marketingový mix, tvorba cen.
English key words: Tourism, active holidays, programming, marketing mix, pricing.
Academic year of topic announcement: 2009/2010
Thesis type: diploma thesis
Thesis language: čeština
Department: Management (51-400110)
Supervisor: PhDr. Vladimír Janák, CSc.
Author: hidden - assigned by the advisor
Date of registration: 31.05.2010
Date of assignment: 30.08.2011
Date and time of defence: 10.05.2012 13:00
Date of electronic submission:18.04.2012
Date of submission of printed version:12.04.2012
Date of proceeded defence: 10.05.2012
Opponents: PhDr. Josef Voráček, Ph.D.
 
 
 
Guidelines
Zpracovat marketingový projerkt cyklostezek včetně finanční analýzy.
References
CETLOVÁ, H. Marketing služeb. 3., aktualizované vydání. Praha : Serifa, 2002. 212 s. ISBN 80-7265-049-1.
DOSWELL, R. Tourism: How Effective Management Makes the Difference [online]. Oxford : Butterworth-Heinemann, 1997, 1997-07-04 [cit. 2011-05-10]. Dostupné z WWW: <http://www.sharingmatrix.com/file/14249675/73-0750622725_.rar>. ISBN 0750622725.
HARAZÍMOVÁ, L; SKARLANTOVÁ, J. Estetická výchova. Havlíčkův Brod : Fragment DTP, 1998. 167 s. ISBN 80-7200-2777-5.
HLADKÁ, J. Technika cestovního ruchu. Praha : Grada, 1997. 161 s. ISBN 80-7169-476-2.
HORNER, S; SWARBROOK, J. Cestovní ruch, ubytování a stravování, využití volného času. Pr : Grada, 2003. 486 s. ISBN 80-247-0202-9.
JAKUBÍKOVÁ, D. Marketing v cestovním ruchu. Praha : Grada, 2009. 288 s. ISBN 978-80-247-3247-3.
JAKUBÍKOVÁ, D. Strategický marketing : Strategie a trendy. Praha : Grada, 2008. 272 s. ISBN 978-80-247-2690-8.
KOTLER, P. et al. Moderní marketing. 4. evropské vydání. Praha : Grada, 2007. 1048 s. ISBN 978-80-247-1545-2.
KOTLER, P.; KELLER, K. L. Marketing management. 12.vydání. Praha : Grada, 2007. 792 s. ISBN 978-80-247-1359-5.
Preliminary scope of work
Zaměření na tvorbu programů aktivní dovolené s využitím ubytování v penzionu Appartemens Auf Wind v rakouských Alpách.
Preliminary scope of work in English
Focusing on creating programs of active holiday with using an accommodation in Appartemens Auf Wind in the Austrian Alps.
 
Charles University | Information system of Charles University | http://www.cuni.cz/UKEN-329.html