Thesis (Selection of subject)Thesis (Selection of subject)(version: 385)
Thesis details
   Login via CAS
Efektivní marketing zaměřený na získávání žáků pro učební obory
Thesis title in Czech: Efektivní marketing zaměřený na získávání žáků pro učební obory
Thesis title in English: Effective Marketing Specialized on getting Students for Teaching Branches
Academic year of topic announcement: 2008/2009
Thesis type: Bachelor's thesis
Thesis language: čeština
Department: Katedra andragogiky a managementu vzdělávání (41-KAMV)
Supervisor: Mgr. Helena Všetečková, Ph.D.
Author: hidden - assigned by the advisor, waiting for guarantor's approval
Date of registration: 19.05.2010
Date of assignment: 19.05.2010
Date and time of defence: 02.06.2010 00:00
Date of electronic submission:14.04.2010
Date of proceeded defence: 02.06.2010
Course: Diploma Thesis (OSZD001)
Opponents: Bc. Josef Šorm
 
 
 
 
Charles University | Information system of Charles University | http://www.cuni.cz/UKEN-329.html