Částicové systémy
Thesis title in Czech: | Částicové systémy |
---|---|
Thesis title in English: | Particle Systems |
Academic year of topic announcement: | 2009/2010 |
Thesis type: | Bachelor's thesis |
Thesis language: | čeština |
Department: | Department of Software and Computer Science Education (32-KSVI) |
Supervisor: | RNDr. Josef Pelikán |
Author: | hidden - assigned and confirmed by the Study Dept. |
Date of registration: | 11.01.2010 |
Date of assignment: | 11.01.2010 |
Date and time of defence: | 22.06.2010 00:00 |
Date of electronic submission: | 22.06.2010 |
Date of proceeded defence: | 22.06.2010 |
Opponents: | RNDr. Petr Kmoch |
Guidelines |
Prostudovat literaturu o simulaci pomocí částicových systémů (Particle Systems).
Navrhnout a implementovat systém, který bude umět simulovat v reálném čase co největší soustavy částic. Podle možností se soutředit i na simulace interakcí mezi jednotlivými částicemi. Podle potřeby použít některou geometrickou urychlovací datovou strukturu a umožnit definovat maximální vzdálenost takových interakcí. Prezentační vrstvu simulátoru naprogramovat s pomocí OpenGL knihovny, pokusit se implementovat též off-line simulaci (výpočet vlastní simulace v pomalejším režimu + vlastní rychlé přehrávání vygenerovaných dat). Využívat možností moderních procesorů, zejména více výpočetních jader. Hotovou aplikaci je potřeba dobře zdokumentovat a podrobně popsat všechny netriviální použité algoritmy a datové struktury. |
References |
- D. M. Bourg: Physics for Game Developers, 2001
- David S. Ebert at al.: Texturing and Modeling, A Procedural Approach, 3dr edition, Elsevier Science, 2003 |