Thesis (Selection of subject)Thesis (Selection of subject)(version: 368)
Thesis details
   Login via CAS
Částicové systémy
Thesis title in Czech: Částicové systémy
Thesis title in English: Particle Systems
Academic year of topic announcement: 2009/2010
Thesis type: Bachelor's thesis
Thesis language: čeština
Department: Department of Software and Computer Science Education (32-KSVI)
Supervisor: RNDr. Josef Pelikán
Author: hidden - assigned and confirmed by the Study Dept.
Date of registration: 11.01.2010
Date of assignment: 11.01.2010
Date and time of defence: 22.06.2010 00:00
Date of electronic submission:22.06.2010
Date of proceeded defence: 22.06.2010
Opponents: RNDr. Petr Kmoch
 
 
 
Guidelines
Prostudovat literaturu o simulaci pomocí částicových systémů (Particle Systems).

Navrhnout a implementovat systém, který bude umět simulovat v reálném čase co největší soustavy částic. Podle možností se soutředit i na simulace interakcí mezi jednotlivými částicemi. Podle potřeby použít některou geometrickou urychlovací datovou strukturu a umožnit definovat maximální vzdálenost takových interakcí.

Prezentační vrstvu simulátoru naprogramovat s pomocí OpenGL knihovny, pokusit se implementovat též off-line simulaci (výpočet vlastní simulace v pomalejším režimu + vlastní rychlé přehrávání vygenerovaných dat). Využívat možností moderních procesorů, zejména více výpočetních jader.

Hotovou aplikaci je potřeba dobře zdokumentovat a podrobně popsat všechny netriviální použité algoritmy a datové struktury.
References
- D. M. Bourg: Physics for Game Developers, 2001
- David S. Ebert at al.: Texturing and Modeling, A Procedural Approach, 3dr edition, Elsevier Science, 2003
 
Charles University | Information system of Charles University | http://www.cuni.cz/UKEN-329.html