Particle systems
Thesis title in Czech: | Particle systems |
---|---|
Thesis title in English: | Particle systems |
Academic year of topic announcement: | 2008/2009 |
Thesis type: | Bachelor's thesis |
Thesis language: | čeština |
Department: | Department of Software and Computer Science Education (32-KSVI) |
Supervisor: | RNDr. Josef Pelikán |
Author: | hidden - assigned and confirmed by the Study Dept. |
Date of registration: | 22.05.2009 |
Date of assignment: | 22.05.2009 |
Date and time of defence: | 15.09.2009 00:00 |
Date of electronic submission: | 15.09.2009 |
Date of proceeded defence: | 15.09.2009 |
Opponents: | RNDr. Petr Kmoch |
Guidelines |
Prostudovat literaturu o simulaci pomocí částicových systémů (Particle Systems).
Navrhnout a implementovat systém, který bude umět simulovat v reálném čase co největší soustavy částic. Podle možností a potřeby použít nějaký skriptovací systém (např. LUA) pro snadnější definici částic nebo jejich generátorů. Do fyzikální simulace zahrnout globální síly, explicitně definované mezičásticové interakce (např. pružiny) a podle možností i dynamické interakce (např. odpuzování příliš blízkých částic). Prezentační vrstvu simulátoru naprogramovat s pomocí OpenGL knihovny, věnovat se časově korektní simulaci i zobrazování (simulační krok může být rozdílný od zobrazovacího). Hotovou aplikaci je potřeba dobře zdokumentovat a podrobně popsat všechny netriviální použité algoritmy a datové struktury. |
References |
- Žára a spol.: Moderní počítačové grafika
- D. M. Bourg: Physics for Game Developers, 2001 |