Thesis (Selection of subject)Thesis (Selection of subject)(version: 368)
Thesis details
   Login via CAS
Narážky na homosexualitu u dospívajících dívek a chlapců
Thesis title in Czech: Narážky na homosexualitu u dospívajících dívek a chlapců
Thesis title in English: Insinuations Concerning Homosexuality Between Adolescent Boys and Girls
Academic year of topic announcement: 2008/2009
Thesis type: Bachelor's thesis
Thesis language: čeština
Department: Katedra psychologie (41-KPSY)
Supervisor: doc. PhDr. Irena Smetáčková, Ph.D.
Author: hidden - assigned by the advisor
Date of registration: 18.03.2009
Date of assignment: 18.03.2009
Date and time of defence: 08.06.2010 17:15
Venue of defence: M303
Date of electronic submission:16.04.2010
Date of proceeded defence: 08.06.2010
Course: Diploma Thesis (OSZD001)
Opponents: PhDr. Veronika Francová, Ph.D.
 
 
 
Guidelines
Cílem práce je zaměřit se na situace ve školním prostředí, ve kterých jsou použity narážky na homosexualitu dospívajících dívek a chlapců.
Zmíněné situace budou zmapovány, podrobně popsány, případně roztříděny. Pozornost bude věnována zejména motivům, proč jsou podobné narážky používány, dále jejich komunikačním efektům a přijímání ze strany dospívajících, vůči nimž jsou poznámky činěny.

Výzkumné otázky: V jakých situacích a v jakém kontextu si dospívající mezi sebou ?nadávají?
prostřednictvím narážek týkajících se homosexuality? Jaký konkrétní podnět/signál/gesto/prvek komunikace je vede k užití té které narážky? Proč má narážka na domnělou homosexualitu charakter
nadávky? Jak dospívající na podobné narážky reagují?

Výzkumná metoda: pozorování, dotazník (s využitím ?scénářů? vypozorovaných situací), eventuelně rozhovory

Zkoumaný soubor: žáci a žákyně 8. (9.) (jedné) třídy ZŠ
References
JANOŠOVÁ, P. Dívčí a chlapecká identita ? vývoj a úskalí. Praha: Grada, 2008. ISBN 978-80-247-2284-9.

LANGMEIER, J., KREJČÍŘOVÁ, D. Vývojová psychologie. Praha: Grada, 2006. ISBN 80-247-1284-9.

Články z odborných časopisů
 
Charles University | Information system of Charles University | http://www.cuni.cz/UKEN-329.html