Virtuální hřiště
Thesis title in Czech: | Virtuální hřiště |
---|---|
Thesis title in English: | Virtual playground |
Academic year of topic announcement: | 2007/2008 |
Thesis type: | Bachelor's thesis |
Thesis language: | čeština |
Department: | Department of Software Engineering (32-KSI) |
Supervisor: | RNDr. Zuzana Vlčková |
Author: | hidden![]() |
Date of registration: | 16.11.2007 |
Date of assignment: | 16.11.2007 |
Date and time of defence: | 24.06.2008 00:00 |
Date of electronic submission: | 24.06.2008 |
Date of submission of printed version: | 24.06.2008 |
Date of proceeded defence: | 24.06.2008 |
Opponents: | RNDr. Josef Pelikán |
Guidelines |
Cílem práce je napsat simulaci virtuálního hřiště a přidat do něj ovladatelný objekt - např. auto - složený z kolizních primitiv. Simulace by v sobě zahrnovala základní fyzikální vlastnosti auta jako náhon na kla, tlumiče, zatáčení, přilnavost pneumatik... |
References |
Literatura:
Dadiv Baraff: Non-penetrating Rigid Body Simulation David Baraff, Andrew Witkin: Physically Based Modeling E.Guendelman, R.Bridson, R.Fedkiw: Nonconvex Rigid Bodies with Stacking Chris Hecker: Physics, The Next Frontier Danny Chapman: http://www.rowlhouse.co.uk/jiggle/index.html |
Preliminary scope of work |
Cílem práce je napsat simulaci virtuálního hřiště, což je v podstatě 3D scéna, do které bude moct uživatel vkládat různé objekty. Ty budou fyzikálně simulovány podle mechaniky tuhých těles (Rigid Body Simulation) včetně interakce objektů mezi sebou (kolize). Uživatel bude moct s objekty různě manipulovat a modifikovat jejich parametry jako např. hmotnost, velikost, tření atd.
Do hřiště bude uživatel moct vložit i speciální objekt - vozidlo. Toto vozidlo bude možné přímo ovládat a bude samozřejmě také fyzikálně simulováno. |