Thesis (Selection of subject)Thesis (Selection of subject)(version: 368)
Thesis details
   Login via CAS
Virtuální hřiště
Thesis title in Czech: Virtuální hřiště
Thesis title in English: Virtual playground
Academic year of topic announcement: 2007/2008
Thesis type: Bachelor's thesis
Thesis language: čeština
Department: Department of Software Engineering (32-KSI)
Supervisor: RNDr. Zuzana Vlčková
Author: hidden - assigned and confirmed by the Study Dept.
Date of registration: 16.11.2007
Date of assignment: 16.11.2007
Date and time of defence: 24.06.2008 00:00
Date of electronic submission:24.06.2008
Date of submission of printed version:24.06.2008
Date of proceeded defence: 24.06.2008
Opponents: RNDr. Josef Pelikán
 
 
 
Guidelines
Cílem práce je napsat simulaci virtuálního hřiště a přidat do něj ovladatelný objekt - např. auto - složený z kolizních primitiv. Simulace by v sobě zahrnovala základní fyzikální vlastnosti auta jako náhon na kla, tlumiče, zatáčení, přilnavost pneumatik...
References
Literatura:
Dadiv Baraff: Non-penetrating Rigid Body Simulation

David Baraff, Andrew Witkin: Physically Based Modeling

E.Guendelman, R.Bridson, R.Fedkiw: Nonconvex Rigid Bodies with Stacking

Chris Hecker: Physics, The Next Frontier

Danny Chapman: http://www.rowlhouse.co.uk/jiggle/index.html
Preliminary scope of work
Cílem práce je napsat simulaci virtuálního hřiště, což je v podstatě 3D scéna, do které bude moct uživatel vkládat různé objekty. Ty budou fyzikálně simulovány podle mechaniky tuhých těles (Rigid Body Simulation) včetně interakce objektů mezi sebou (kolize). Uživatel bude moct s objekty různě manipulovat a modifikovat jejich parametry jako např. hmotnost, velikost, tření atd.

Do hřiště bude uživatel moct vložit i speciální objekt - vozidlo. Toto vozidlo bude možné přímo ovládat a bude samozřejmě také fyzikálně simulováno.
 
Charles University | Information system of Charles University | http://www.cuni.cz/UKEN-329.html