Editor pro IVE - procesy a řídící algoritmy
Thesis title in Czech: | Editor pro IVE - procesy a řídící algoritmy |
---|---|
Thesis title in English: | Editor for project IVE - controll logic |
Academic year of topic announcement: | 2006/2007 |
Thesis type: | Bachelor's thesis |
Thesis language: | čeština |
Department: | Department of Software and Computer Science Education (32-KSVI) |
Supervisor: | doc. Mgr. Cyril Brom, Ph.D. |
Author: | hidden - assigned and confirmed by the Study Dept. |
Date of registration: | 30.10.2006 |
Date of assignment: | 30.10.2006 |
Date and time of defence: | 11.02.2009 00:00 |
Date of electronic submission: | 11.02.2009 |
Date of proceeded defence: | 11.02.2009 |
Opponents: | RNDr. Tomáš Poch, Ph.D. |
Guidelines |
IVE je simulátor virtuálních lidí vyvinutý na MFF UK. Student vytvoří část editoru pro tento projekt. Cílem tvorby editoru je zpřístupnit IVE pro potřeby výuky algoritmů pro řízení virtuálních postav.
Druhou část vytvoří student Jiří Vorba. Editor obecně bude umožňovat: - editovat objekty, lokace, procesy a řídící systémy virtuálních postav (tzv. génie). - ukládat a načítat data ve formátu IVE (xml, java) - poskytovat repository pro objekty a procesy Pan Juhász bude zodpovědný za části pro editování procesů a "géniů" a načítání a ukládání dat. Součástí práce je i rešerše z oblati nástrojů pro výuku programování řízení virtuálních postav. |
References |
Brom, C., Lukavský, J., Šerý, O., Poch, T., Šafrata, P.: Affordances and level-of-detail AI for virtual humans. In: Proceedings of Game Set and Match 2, The Netherlands, Delft (2006)
Dokumentace projektu IVE Bída, M., Burket, O., Brom, C., Gemrot, J.: Pogamut - Platforma pro prototypování botů v Unreal Tournamentu In: Jozef Kelemen, Vladimír Kvasnička (eds.): Sborník příspěvků z konference Kognice a umělý život, Slezská Universita v Opavě, Třešť (2006) 67-74 (in Czech) |