Syntéza animované malby
Thesis title in thesis language (Slovak): | Syntéza animované malby |
---|---|
Thesis title in Czech: | Syntéza animované malby |
Thesis title in English: | Painterly animation synthesis |
Academic year of topic announcement: | 2005/2006 |
Thesis type: | Bachelor's thesis |
Thesis language: | slovenština |
Department: | Department of Software and Computer Science Education (32-KSVI) |
Supervisor: | RNDr. Josef Pelikán |
Author: | hidden![]() |
Date of registration: | 18.04.2006 |
Date of assignment: | 18.04.2006 |
Date and time of defence: | 18.09.2006 00:00 |
Date of electronic submission: | 18.09.2006 |
Date of submission of printed version: | 18.09.2006 |
Date of proceeded defence: | 18.09.2006 |
Opponents: | Mgr. Lukáš Maršálek |
Guidelines |
Cílem práce je implementovat algoritmy pro rendering 3D
animace založený na simulaci malířského stylu (články Barbary Meier). V návaznosti na ročníkový projekt je potřeba dořešit některé komponenty: vstup dat ve formátu 3DS, použití externí knihovny pro výrobu animací (např. ffmpeg), aplikaci doplnit o jednoduché a snadno použitelné GUI. Aplikace vytvořená v rámci práce by měla být vhodná i pro běžného laického uživatele (který zná základy 3D grafiky a animace). Podle možností by bylo vhodné uvažovat o zavedení parametrů pro řízení syntézy obrazu nebo o implementaci časových přechodů. Navržené algoritmy a datové struktury je nutné dobře komentovat. |
References |
1. Barbara J. Meier: Painterly Rendering for Animation, SIGGRAPH
1996 2. OpenGL ARB: OpenGL Reference Manual, The Official Reference Document to OpenGL, Version 1.4, Addison-Wesley Professional, 2004 3. Manuály ke knihovně ffmpeg (http://ffmpeg.sourceforge.net/) |