Thesis (Selection of subject)Thesis (Selection of subject)(version: 348)
Assignment details
   Login via CAS
Simulace obchodniho domu
Thesis title in Czech: Simulace obchodniho domu
Thesis title in English: Simulation of market store
Academic year of topic announcement: 2005/2006
Type of assignment: Bachelor's thesis
Thesis language: čeština
Department: Department of Applied Mathematics (32-KAM)
Supervisor: Mgr. Jakub Černý, Ph.D.
Author: hidden - assigned and confirmed by the Study Dept.
Date of registration: 29.10.2005
Date of assignment: 29.10.2005
Date and time of defence: 18.09.2006 00:00
Date of electronic submission:18.09.2006
Date of submission of printed version:18.09.2006
Date of proceeded defence: 18.09.2006
Reviewers: RNDr. Alena Koubková, CSc.
 
 
 
Guidelines
Nastudovat uvedenou literaturu, vypracovat zakladni verzi aplikace - pouzit to co se vytvori v ramci rocnikoveho
projektu. Nastudovat obchodni triky pouzivane prodavajicimi a rozsirit aplikaci o moznost umistovani lakavych
nabidek podporujicich prodej a sledovani uspesnosti umisteni (o kolik se zvednul prodej daneho produktu, souvisejicich produktu ci produktu v miste umisteni).
Po te sepsat vlastni bakalarskou praci - jak se dela simulace obchodniho domu, jake jsou komercni produkty
pro podobne simulace, co bylo pouzito v teto praci, poznatky o tom jake triky pouzivaji prodavajici a jak
jednoduse sledovat uspesnost jejich umisteni.

References
Jerry Banks: Discrete-Event System Simulation, Fourth Edition
Bill Quain: Síla profesionálních spotřebitelů nebo jina literatura zabivajici se obchodnimi triky
informace na webu (www.google.com)
Preliminary scope of work
Cilem prace je navrhnout simulaci obchodniho domu. Uzivatel pomoci editoru zada plan obchodniho domu, ci hypermarketu a rozmisti zbozi do jednotlivych regalu. Zaroven bude mit moznost upravit scenare chovani
jednotlivych nakupujicich (to by melo odpovidat statistickym pruzkumum, jak lide nakupuji, kdy chodi nakupovat,
co kupuji, ...). V simulaci bude mozno sledovat, jak se nakupujici pohybuji po hypermarketu, obsah jejich kosiku,
ale i souhrne statistiky jako ktera cast hypermarketu je prelnena, kde jsou jak dlouhe fronty. Na zaklade techto
vysledku bude uzivatel moci rozsirit ulicku, pridat pokladnu nebo problem vyresit nejakym jinym zpusobem a pak
simulaci znova zopakovat. Takto bude postupovat dokud stav nebude uspokojujici.

Po zvladnuti teto faze by se prace mela zamerit na rozmistovani reklam, vyhodnych nabidek a jinych lakadel po
obchodnim dome. Pomoci aplikace by se melo dat jednoduse najit nejvyhodnejsi misto pro umisteni. Tj takove
aby prodej daneho produktu, souvisejicich produktu nebo produktu v jeho okoli stoupl co nejvice.
 
Charles University | Information system of Charles University | http://www.cuni.cz/UKEN-329.html