Simulace obchodniho domu
Thesis title in Czech: | Simulace obchodniho domu |
---|---|
Thesis title in English: | Simulation of market store |
Academic year of topic announcement: | 2005/2006 |
Type of assignment: | Bachelor's thesis |
Thesis language: | čeština |
Department: | Department of Applied Mathematics (32-KAM) |
Supervisor: | Mgr. Jakub Černý, Ph.D. |
Author: | hidden![]() |
Date of registration: | 29.10.2005 |
Date of assignment: | 29.10.2005 |
Date and time of defence: | 18.09.2006 00:00 |
Date of electronic submission: | 18.09.2006 |
Date of submission of printed version: | 18.09.2006 |
Date of proceeded defence: | 18.09.2006 |
Reviewers: | RNDr. Alena Koubková, CSc. |
Guidelines |
Nastudovat uvedenou literaturu, vypracovat zakladni verzi aplikace - pouzit to co se vytvori v ramci rocnikoveho
projektu. Nastudovat obchodni triky pouzivane prodavajicimi a rozsirit aplikaci o moznost umistovani lakavych nabidek podporujicich prodej a sledovani uspesnosti umisteni (o kolik se zvednul prodej daneho produktu, souvisejicich produktu ci produktu v miste umisteni). Po te sepsat vlastni bakalarskou praci - jak se dela simulace obchodniho domu, jake jsou komercni produkty pro podobne simulace, co bylo pouzito v teto praci, poznatky o tom jake triky pouzivaji prodavajici a jak jednoduse sledovat uspesnost jejich umisteni. |
References |
Jerry Banks: Discrete-Event System Simulation, Fourth Edition
Bill Quain: Síla profesionálních spotřebitelů nebo jina literatura zabivajici se obchodnimi triky informace na webu (www.google.com) |
Preliminary scope of work |
Cilem prace je navrhnout simulaci obchodniho domu. Uzivatel pomoci editoru zada plan obchodniho domu, ci hypermarketu a rozmisti zbozi do jednotlivych regalu. Zaroven bude mit moznost upravit scenare chovani
jednotlivych nakupujicich (to by melo odpovidat statistickym pruzkumum, jak lide nakupuji, kdy chodi nakupovat, co kupuji, ...). V simulaci bude mozno sledovat, jak se nakupujici pohybuji po hypermarketu, obsah jejich kosiku, ale i souhrne statistiky jako ktera cast hypermarketu je prelnena, kde jsou jak dlouhe fronty. Na zaklade techto vysledku bude uzivatel moci rozsirit ulicku, pridat pokladnu nebo problem vyresit nejakym jinym zpusobem a pak simulaci znova zopakovat. Takto bude postupovat dokud stav nebude uspokojujici. Po zvladnuti teto faze by se prace mela zamerit na rozmistovani reklam, vyhodnych nabidek a jinych lakadel po obchodnim dome. Pomoci aplikace by se melo dat jednoduse najit nejvyhodnejsi misto pro umisteni. Tj takove aby prodej daneho produktu, souvisejicich produktu nebo produktu v jeho okoli stoupl co nejvice. |