RPG hra pro 2 hráče v Unity
Thesis title in Czech: | RPG hra pro 2 hráče v Unity |
---|---|
Thesis title in English: | Two-player RPG game in Unity |
Academic year of topic announcement: | 2023/2024 |
Thesis type: | Bachelor's thesis |
Thesis language: | |
Department: | Department of Distributed and Dependable Systems (32-KDSS) |
Supervisor: | Mgr. Pavel Ježek, Ph.D. |
Author: | Samuel Juraj Koprda - assigned and confirmed by the Study Dept. |
Date of registration: | 17.12.2023 |
Date of assignment: | 29.01.2024 |
Confirmed by Study dept. on: | 29.01.2024 |
Guidelines |
Cílem této práce je vytvořit top-down RPG hru pro 2 hráče s využitím herního enginu Unity. Oba hráči budou ovládat hru na stejném počítači v režimu split-screen. Kromě obou hráčů by se ve hře měly vyskytovat i NPC postavy, které budou moci hráčům pomáhat, být vůči nim neutrální, nebo jim i škodit. Součástí hry by měla být i základní surovinová ekonomika včetně těžby vhodných surovin, a možnosti z nich vyrábět různé předměty a zbraně – tato možnost by měla být k dispozici jak hráčům, tak NPC postavám ve hře. |
References |
* Noor Shaker, Julian Togelius, Mark J. Nelson: Procedural Content Generation in Games, http://pcgbook.com/, 2016
* Unity Game Engine documentation, https://unity3d.com/learn * Jon Skeet: C# in Depth (2nd Edition), Manning Publications, November 2010 * MSDN Library, https://msdn.microsoft.com/library |