hidden - assigned and confirmed by the Study Dept.
Date of registration:
19.04.2023
Date of assignment:
19.04.2023
Confirmed by Study dept. on:
02.05.2023
Guidelines
Cílem této bakalářské práce je navrhnout a implementovat konverzi vybrané stolní hry na hybridní formu, která zahrnuje prvky digitální hry pro více hráčů určené pro specifické mobilní zařízení. Tato hybridní forma hry bude zahrnovat využití NFC technologie, prostřednictvím které budou herní lokace reprezentovány NFC značkami umístěnými v reálném prostředí. Práce bude rovněž zahrnovat návrh, provedení a analýzu experimentu omezeného rozsahu, jehož cílem bude evaluace herního zážitku poskytovaného danou hybridní formou hry pro její účastníky.
References
SARMENTA, Luis F. G. Tangible and Casual NFC-Enabled Mobile Games. Pervasive Computing. Berlin, Heidelberg: Springer Berlin Heidelberg, 2012, 2012, 361-369. Lecture Notes in Computer Science. ISBN 978-3-642-31204-5. Dostupné z: doi:10.1007/978-3-642-31205-2_22
Seo, S. (2016). A study on interaction-driven comparison between analog and digital gaming control interface on smartphone. Journal of Usability Studies. https://doi.org/10.31274/etd-180810-5638