Lepenka - Modulárny framework umožňujúci tvorbu hier pre platformu .NET
Thesis title in thesis language (Slovak): | Lepenka - Modulárny framework umožňujúci tvorbu hier pre platformu .NET |
---|---|
Thesis title in Czech: | Lepenka - Modulární framework umožňující tvorbu her pro platformu .NET |
Thesis title in English: | Lepenka - Modular framework for games development on the .NET platform |
Key words: | framework|modulární|.NET|hry |
English key words: | framework|modular|.NET|games |
Academic year of topic announcement: | 2021/2022 |
Thesis type: | Bachelor's thesis |
Thesis language: | slovenština |
Department: | Department of Distributed and Dependable Systems (32-KDSS) |
Supervisor: | Mgr. Filip Kliber |
Author: | Bc. Kristián Petráš - assigned and confirmed by the Study Dept. |
Date of registration: | 01.12.2021 |
Date of assignment: | 09.12.2021 |
Confirmed by Study dept. on: | 15.03.2022 |
Date and time of defence: | 12.09.2022 09:00 |
Date of electronic submission: | 21.07.2022 |
Date of submission of printed version: | 21.07.2022 |
Date of proceeded defence: | 12.09.2022 |
Opponents: | doc. RNDr. Jan Kofroň, Ph.D. |
Guidelines |
Cílem práce je vytvořit framework, který bude sloužit pro vývoj her na platformě .NET. Framework bude založený na datově orientované Entity-Component-System architektuře, jejíž návrh umožní efektivní paralelizaci běhu jednotlivých herních systémů. Hlavní funkcionalitou bude tvorba individuálních "módů", které spolu budou vzájemně komunikovat. Díky těmto "módům" bude možné abstrahovat jednotlivé herní systémy do samostatných celků, jejichž skládáním půjde vytvořit celá hra. Herní vývojář pak bude schopen integrovat tyto "módy" díky intuitivnímu API. Součástí frameworku budou také základní "módy", které umožní vytvářet hry, které se hrají po síti.
Součástí práce bude prototyp představující schopnosti vytvořeného frameworku. |
References |
Gregory, J. (2017). Game engine architecture. AK Peters/CRC Press.
Adams, E. (2014). Fundamentals of game design. Berkeley, CA: New Riders. |