Thesis (Selection of subject)Thesis (Selection of subject)(version: 384)
Thesis details
   Login via CAS
Motivation in ELT of Advanced Learners
Thesis title in Czech: Motivace ve výuce anglického jazyka u velmi pokročilých studentů
Thesis title in English: Motivation in ELT of Advanced Learners
Key words: Motivace|velmi pokročilí studenti|pokročilost|výuka druhého jazyka
English key words: Motivace|velmi pokročilí studenti|pokročilost|výuka druhého jazyka
Academic year of topic announcement: 2021/2022
Thesis type: diploma thesis
Thesis language: angličtina
Department: Department of the English Language and ELT Methodology (21-UAJD)
Supervisor: PhDr. Tomáš Gráf, Ph.D.
Author: hidden - assigned and confirmed by the Study Dept.
Date of registration: 06.10.2021
Date of assignment: 06.10.2021
Administrator's approval: not processed yet
Confirmed by Study dept. on: 17.08.2022
Date and time of defence: 07.09.2022 08:00
Date of electronic submission:17.08.2022
Date of proceeded defence: 07.09.2022
Submitted/finalized: committed by student and finalized
Opponents: doc. Dr. phil. Eva Maria Luef, Mag. phil.
 
 
 
Guidelines
Diplomová práce se bude zabývat motivací velmi pokročilých studentů ve výuce anglického jazyka. Práce se bude snažit zodpovědět otázky, zda velmi pokročilí studenti angličtiny cítí motivaci dále se v jazyce vzdělávat, jaké k tomu mají důvody a jaké prostředky k tomu využívají.
V teoretické části práce popíše klasifikaci velmi pokročilých studentů, shrne nejzákladnější teorie motivace u studentů druhého jazyka a popíše roli motivace u velmi pokročilých studentů. Praktická část popíše výzkum, který bude založen na dotazníkovém šetření u velmi pokročilých studentů, mimo jiné studentů anglických oborů na vysokých školách.
Následně bude výzkum aplikován na doprovodné studie, které se zabývají motivací na školách. V závěru by práce měla vyhodnotit motivační strategie, které může uplatnit učitel při výuce velmi pokročilého studenta.
Práce bude vypracována v anglickém jazyce.
References
Dörnyei, Z. (2001). Teaching and researching motivation. Harlow, England: Longman.
Dörnyei, Z., In MacIntyre, P. D., & Henry, A. (2015). Motivational dynamics in language learning. Multilingual Matters.
Leaver, B., & Shekhtman, B. (Eds.). (2002). Developing Professional-Level Language Proficiency. Cambridge: Cambridge University Press.
Malovrh, P. A., & In Benati, A. G. (2018). The handbook of advanced proficiency in second language acquisition. Wiley Blackwell.
Hrabal, Vladimír; Man, František; Pavelková, Isabella. Psychologické otázky motivace ve škole. 2. vyd. Praha: Státní pedagogické nakladatelství, 1989.
Brown, T., & Bown, J. (2015). To advanced proficiency and beyond: Theory and methods for developing superior second language ability. Georgetown University Press.
Pavelková, Isabella. Motivace žáků k učení: Perspektivní orientace žáků a časový faktor v žákovské motivaci. 1. vyd. Praha: Univerzita Karlova v Praze – Pedagogická fakulta, 2002.
 
Charles University | Information system of Charles University | http://www.cuni.cz/UKEN-329.html