Formy spolupráce fakultních učitelů s pedagogickou fakultou UK
Thesis title in Czech: | Formy spolupráce fakultních učitelů s pedagogickou fakultou UK |
---|---|
Thesis title in English: | Forms of cooperation of primary teachers with the Faculty of Education Charles University |
Key words: | fakultní učitel, fakultní škola, praxe, kvalitativní výzkum, spolupráce, učitelství 1. stupně ZŠ, párová výuka, vzájemná kolegiální podpora |
English key words: | faculty teacher, faculty school, practice, qualitative research, cooperation, primary school teaching, pair teaching, mutual peer support in the workplace |
Academic year of topic announcement: | 2019/2020 |
Thesis type: | diploma thesis |
Thesis language: | čeština |
Department: | Katedra preprimární a primární pedagogiky (41-KPPP) |
Supervisor: | PhDr. Jana Poche Kargerová, Ph.D. |
Author: | hidden![]() |
Date of registration: | 08.07.2020 |
Date of assignment: | 08.07.2020 |
Date and time of defence: | 20.05.2021 09:00 |
Venue of defence: | M. Rettigové 8, Praha 1, S101, 101 |
Date of electronic submission: | 17.04.2021 |
Date of proceeded defence: | 20.05.2021 |
Course: | Diploma Thesis (OSZD005) |
Opponents: | PhDr. Petra Vallin, Ph.D. |
Award: | Thesis was put forward for an award |
Guidelines |
Autorka samostatně vyhledá českou i zahraniční literaturu vztahující se k tématu.
Po vypracování rešerše se bude konat první konzultace, zde bude mj. upřesněna osnova práce. Dále bude autorka zasílat jednotlivé kapitoly práce k připomínkám vedoucí práce. (2 - 3 konzultace touto formou), poslední konzultaci může autorka využít nejpozději 14 dní před odevzdáním práce, kdy vedoucí přehlédne celý text práce. Diplomantka se bude zabývat mapováním způsobů spolupráce fakultních učitelů s pedagogickou fakultou. Bude mapovat pozorovatelné formy spolupráce. Triangulací sběru dat bude zajištěna validita výzkumného nástroje. Výzkum se zaměří na úskalí a přínosy spolupráce fakultních učitelů s fakultou. Tyto druhy budou dále definovány a popsány. Dále se autorka pokusí navrhnout zlepšení či inovace v této spolupráci. |
References |
SPILKOVÁ, Vladimíra, Anna TOMKOVÁ, Nataša MAZÁČOVÁ a Jana POCHE KARGEROVÁ. Klinická škola a její role ve vzdělávání učitelů. Praha: Retida spol. s r.o., 2015. ISBN 978-80-7290-832-5.
GAVORA, Peter. Úvod do pedagogického výzkumu. 2., rozš. české vyd. Brno: Paido, 2010, 261 s. ISBN 978-80-7315-185-0. MIKŠÍKOVÁ, Zdeňka. Cíle, obsah a organizace pedagog. praxí ve studiu učitelství všeob. vzděl. předmětů. 1. vyd. Olomouc: Univerzita Palackého, 1989. |