Thesis (Selection of subject)Thesis (Selection of subject)(version: 368)
Thesis details
   Login via CAS
Klima školy v kontextu žáků s odlišným mateřským jazykem
Thesis title in Czech: Klima školy v kontextu žáků s odlišným mateřským jazykem
Thesis title in English: The atmosphere of school in the context of pupils with different mother tongue
Key words: klima školy, cizinci, žák s odlišným mateřským jazykem, začleňování, vzdělávání, třídnické hodiny
English key words: school climate, foreigners, a pupil with a different mother tongue, integration, education, classroom class
Academic year of topic announcement: 2019/2020
Thesis type: diploma thesis
Thesis language: čeština
Department: Katedra speciální pedagogiky (41-KSP)
Supervisor: PaedDr. Eva Marádová, CSc.
Author: hidden - assigned by the advisor
Date of registration: 01.07.2020
Date of assignment: 01.07.2020
Date and time of defence: 07.09.2021 10:00
Venue of defence: M. Rettigové 4, Praha 1, R126, 126, 1. patro, vlevo, zadní trakt
Date of electronic submission:12.07.2021
Date of proceeded defence: 07.09.2021
Course: Diploma Thesis (OSZD005)
Opponents: Mgr. Marie Komorná, Ph.D.
 
 
 
Guidelines
Studentka vyhledá a rozpracuje relevantní odbornou literaturu a další informační zdroje. Vypracuje analýzu a komparaci různých přístupů ke zkoumané problematice (inkluzivní škola, klima třídy, podpora žáků s odlišným mateřským jazykem v inkluzivní škole). V souladu se zvolenou výzkumnou metodologií navrhne, připraví a realizuje empirické kvalitativní šetření. Provede analýzu dat a jejich interpretaci, v diskusi propojí výsledky šetření s teoretickými poznatky. Navrhne doporučení pro praxi v sledované škole.
Veškeré zásadní kroky studentka průběžně konzultuje s vedoucí práce. Formální úprava práce bude odpovídat požadavkům platného Opatření děkana.
References
BERNKOPFOVÁ, Michala, Barbora NOSÁLOVÁ, Kristýna TITĚROVÁ, Tereza VÁGNEROVÁ a Jana VÁVROVÁ. Průvodce začleňováním žáků s odlišným mateřským jazykem: pro základní školy. Praha: Meta, 2019. Pedagogika (Grada). ISBN 978-80-88171-23-2.
ČAPEK, Robert. Třídní klima a školní klima. Praha: Grada, 2010. Pedagogika (Grada). ISBN 978-80-247-2742-4.
KOCOUREK, J. a E. PECHOVÁ, 2006. S vietnamskými dětmi na českých školách. Jinočany: Nakladatelství H&H. ISBN 80-7319-055-9.
 
Charles University | Information system of Charles University | http://www.cuni.cz/UKEN-329.html