Thesis (Selection of subject)Thesis (Selection of subject)(version: 379)
Thesis details
   Login via CAS
Alternativní představy žáků v rámci výuky fyziky
Thesis title in Czech: Alternativní představy žáků v rámci výuky fyziky
Thesis title in English: Students' conceptions in physics education
Key words: představa, miskoncepce, fyzikální vzdělávání, bublinové úlohy
English key words: conception, misconception, physics education, concept cartoons
Academic year of topic announcement: 2019/2020
Thesis type: final thesis
Thesis language:
Department: Department of Physics Education (32-KDF)
Supervisor: RNDr. Martina Kekule, Ph.D.
Author:
Guidelines
1. Seznámit se s doporučenou literaturou zabývající se alternativními představami žáků.
2. Dostupné materiály zdigitalizovat a připravit pro využití dalšími studenty učitelství.
3. Vybrané materiály v angličtině adaptovat pro prostředí našeho vzdělávání.
4. Vytvořit vlastní bublinové úlohy.
References
Mandíková D., Trna J. (2011). Žákovské prekoncepce ve výuce fyziky. Paido.
Hejnová, E. Bublinové úlohy (Gravitace a Síla a pohyb). Interní materiál poskytnutý autorkou.
Driver, R. et al. (1994). Making sense of secondary science. RoutledgeFarmer.
Naylor, S., Keogh, B. (2014). Science concept cartoons. Set 1 and 2, Millgate House Education.
 
Charles University | Information system of Charles University | http://www.cuni.cz/UKEN-329.html