Thesis (Selection of subject)Thesis (Selection of subject)(version: 368)
Thesis details
   Login via CAS
Využití zážitkové pedagogiky ve výuce fyziky
Thesis title in Czech: Využití zážitkové pedagogiky ve výuce fyziky
Thesis title in English: Application of Experiential Learning in Teaching Physics
Key words: zážitková pedagogika, výuka fyziky, aktivity pro výuku, učení mimo školu
English key words: experiential learning, teaching physics, outsideclassroom activities
Academic year of topic announcement: 2019/2020
Thesis type: Bachelor's thesis
Thesis language: čeština
Department: Department of Physics Education (32-KDF)
Supervisor: RNDr. Zdeňka Koupilová, Ph.D.
Author: hidden - assigned and confirmed by the Study Dept.
Date of registration: 27.01.2020
Date of assignment: 27.01.2020
Confirmed by Study dept. on: 30.01.2020
Date and time of defence: 07.07.2020 08:00
Date of electronic submission:01.06.2020
Date of submission of printed version:12.06.2020
Date of proceeded defence: 07.07.2020
Opponents: RNDr. Irena Dvořáková, Ph.D.
 
 
 
Guidelines
1. Seznámit se s principy zážitkové pedagogiky
2. Vytipovat, které principy zážitkové pedagogiky by bylo možné použít ve výuce fyziky
3. Navrhnout vhodné aktivity, které by se daly využít pro výuku fyziky zejména při méně formálních příležitostech (např. školní výlet) a ve kterých se uplatňují principy zážitkové pedagogiky
4. Navržené aktivity detailně rozpracovat nejenom z pohledu metodiky provedení, ale i z hlediska cílů, které je možné uvedením aktivity naplnit
5. Dle možností vybrané aktivity otestovat přímo se žáky z věkové skupiny, pro kterou jsou určeny, zkušenosti zapracovat do popisu aktivity
6. Veškeré výsledky přehledně sepsat do textu práce.
References
Broklová Z. Netradiční metody a formy fyzikálního vzdělávání. Dizertační práce, vedoucí práce L. Dvořák. MFF UK, Praha, 2008
Kirchner J. Psychologie prožitku a dobrodružství, Computer Press, Brno 2009
Hanuš M., Hanuš R. a kol. Instruktorský slabikář, Grada, Praha 2016
Hanuš R., Chytilová L. Zážitkově pedagogické učení, Grada, Praha,
Luckner, John L. Processing the experience: strategies to enhance and generalize learning, Dubuque: Kendall/Hunt, 1997
a další materiály dle pokynů vedoucí práce
 
Charles University | Information system of Charles University | http://www.cuni.cz/UKEN-329.html