Thesis (Selection of subject)Thesis (Selection of subject)(version: 368)
Thesis details
   Login via CAS
Self-efficacy studentů závěrečného ročníku programu Tělesná výchova a sport na UK FTVS ve vztahu k výuce zdravotní tělesné výchovy
Thesis title in Czech: Self-efficacy studentů závěrečného ročníku programu Tělesná výchova a sport na UK FTVS ve vztahu k výuce zdravotní tělesné výchovy
Thesis title in English: Self-efficacy of the final year students of the Physical Education and Sports program at Charles University at the Faculty of Physical Education and sport towards the teaching of health physical education
Key words: sebeúčinnost, zdraví, integrace, reliabilita, uvolňování z TV, zdravotní oslabení
English key words: self-confidence, health, integration, reliability, release from physical education, health impairment, legislative framework of school education systems
Academic year of topic announcement: 2018/2019
Thesis type: Bachelor's thesis
Thesis language: čeština
Department: Zdravotní TV a tělovýchovné lékařství (51-500300)
Supervisor: PhDr. Jitka Vařeková, Ph.D., MBA
Author: hidden - assigned by the advisor
Date of registration: 16.09.2019
Date of assignment: 16.09.2019
Date and time of defence: 26.01.2021 09:30
Venue of defence: FTVS UK, José Martího 269/31, Praha 6, U2, H3 -122, učebna
Date of electronic submission:09.12.2020
Date of submission of printed version:10.12.2020
Date of proceeded defence: 26.01.2021
Opponents: Mgr. Markéta Křivánková
 
 
 
Advisors: Mgr. Pavel Krejčík
Guidelines
Cíl práce:
Cílem práce bylo zkoumání sebedůvěry a kompetence studentů závěrečných ročníků navazujícího magisterského studia oborů Tělesná výchova a sport na UK FTVS k výuce zdravotní tělesné výchovy.

Metodika: V rámci smíšeného empirického výzkumu byl využit dotazník vlastní konstrukce. Ten byl nejprve pilotně testován u relevantní skupiny 10 studentů.
Výzkum proběhl v únoru 2020 a zúčastnilo se ho 48 studentů závěrečného ročníku programu Tělesná výchova a sport prezenčního studia. Respondenti byli v zastoupení 21 žen a 27 mužů ve věkovém rozpětí od 23 do 26 let.

Výsledky: Plnou sebedůvěru ve své kompetence vyučovat samostatně ZTV má 35 % (17) studentů. 52 % studentů by k takovému úkonu potřebovalo dopomoc další osoby či by zvládli být naopak pomocníkem při výuce. 13 % studentů si ovšem nevěří ani s pomocí dalšího pedagoga. Studenti APTV OSP mají vyšší self-efficacy k výuce než studenti ostatních oborů a současně se v problematice více orientují.
 
Charles University | Information system of Charles University | http://www.cuni.cz/UKEN-329.html